מהראן ראדי יחתום על חוזה חדש בהפועל ב"ש

|

הקשר יישאר למרות חיזור מסכנין. בכר תירגל את סוארס בהרכב לבשיקטאש

(גודל טקסט)

ניסיון הטעיה או כוננות ספיגה? ברק בכר לא נוהג לתרגל הרכב אך דווקא לפני רגע גדול בהיסטוריה של הפועל באר שבע שתפגוש ב-22:05 (ישיר בספורט1) את בשיקטאש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, המאמן הציב מערך של חמישה שחקני הגנה באימון המסכם.

 

לא ברור אם זה אכן יהיה ההרכב, אך וויליאם סוארס עשוי להוריד לספסל את לואי טאהה כשאובידיו הובאן יזכה בקרדיט לצידו ולצד שיר צדק ויוסט לחוליית הקישור במידת הצורך. בכר ביצע לא פעם העונה במסגרות האירופיות את השינוי הדרוש. בן ביטון, שהחלים מפציעה ובן תורג'מן ישלימו את החוליה האחורית.

 

 

בחוליית הקישור ישחקו מהראן ראדי וג'ון אוגו, כשחוליית ההתקפה תורכב מטוני וואקמה, מאור מליקסון ואליניב ברדה שיפתח לאור הפגיעה של בן שהר. מאור בוזגלו לא ייכלל בסגל לאור הפגיעה בכתפו. "האגפים שלנו תמיד היו נקודות חוזקה אצלנו. שני המגנים שבדרך כלל פותחים אצל בשקיטאש אדריאנו וגם אנדראס בק לא יהיו ומליקסון וטוני יצטרכו לנצל את זה", אמרו במועדון.

 


סוארס עם וואקמה ואוגו, יוזנק להרכב (דני מרון)

 


בכר, הפעם הוא תירגל הרכב (דני מרון)

 

בנושא אחר, מהראן ראדי והפועל באר שבע קרובים לסגור על הארכת חוזה. הקשר הוותיק שיסיים חוזה בתום העונה עתיד לקבל חוזה לעונה נוספת. ראדי זכה לחיזורים מבני סכנין שהיתה מוכנה להחתימו בחוזה ארוך טווח לשלוש עונות, אך בסביבת הקשר ציינו: "טוב לא בבאר שבע ואין סיבה שהוא יעזוב. הוא נקשר מאוד למועדון וימשיך". החוזה עתיד להיסגר באופן סופי כבר בשבוע הקרוב על פי הערכות.

 

ההרכב המשוער: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, וויליאם סוארס (לואי טאהה), אובידיו הובאן, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, טוני וואקמה, אליניב ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי