מנצ'סטר יונייטד: מוריניו כעס על החלוצים ב-1:1 מול אנדרלכט

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

ז'וזה מוריניו זעם אחרי ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול אנדרלכט: "אם הייתי בלם, הייתי מתעצבן על שחקני ההתקפה, שקיבלו החלטות מרושלות"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד רשמה אתמול (חמישי) את התיקו ה-14 שלה העונה בכל המסגרות אחרי שסיימה ב-1:1 בבריסל מול אנדרלכט במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הליגה האירופית.

 

השדים האדומים שוב לא הרשימו, בעיקר לא פול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ' שרשמו משחק חלש. המאמן ז'וזה מוריניו שוב התאכזב מחוסר היכולת של שחקניו והביע את הביקורת בפומבי. "אם הייתי מגן של מנצ'סטר יונייטד הייתי מתעצבן על החלוצים שלי שלא יכלו להרוג את המשחק".

 

המיוחד אפילו נקב בשמות: "מרכוס ראשפורד, ג'סי לינגארד, זלאטן איברהימוביץ' ואנתוני מרסיאל היו בערך אותו דבר. אם הייתי סוחט אותם כמו תפוז לא יכולתי להוציא מהם הרבה מיץ. התוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר טובה עבורנו ואנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, כי היה לנו משחק קל במחצית השנייה, אבל היה חסר הקילינג אינסטינקט".

ז'וזה מוריניו. זועם ביצירתיות. צילום: gettyimages
 

"איבדנו את הכדור בקלות רבה מדי ויותר מדי פעמים", המשיך הפורטוגלי העצבני. "קטענו מתפרצות בגלל נגיעות מרושלות, החלטות מרושלות ונתנו להם הזדמנות לצאת למתפרצות. זה מה שקורה לנו למעשה כל העונה. אנחנו שולטים, יש לנו מצבים, אבל אנחנו לא כובשים. מה אני יכול לעשות נגד זה? שאלה טובה וקשה כאחד", אמר".

 

גם הקפטן מייקל קאריק היה מאוכזב: "אנחנו צריכים ללמוד לגמור את הקבוצות כשאנחנו שולטים במשחק ולהפוך את המשחקים ליותר קלים עבורנו. היינו צריכים לרשום ניצחון קל, לכן אנחנו מאוד מאוכזבים. תוצאה של 0:1 תמיד מסוכנת ואכן הבלגים השוו. היינו ראויים לתוצאה טובה יותר". 

 

אוהדי אנדרלכט קיללו את מרואן פלאיני, המזוהה עם סטאנדרד ליאז' בה שיחק. "כולנו מתוסכלים שלא יצאנו עם ניצחון מהמשחק הזה. נצטרך לעשות הכל כדי לנצח בגומלין", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי