בהפועל באר שבע חוששים: טוני וואקמה רוצה לעזוב

טוני וואקמה
טוני וואקמה | ערן לוף

הניגרי מחוזר אצל קייסריספור וזכה להצעה רצינית מסין. בסביבתו הבהירו: "מעוניין לעזוב". קואנקה עשוי להשתלב נגד בודפשט (רביעי, 20:00, ספורט1). ויטור כשיר

(גודל טקסט)

האם תואר "המלפפון הכי חם של הקיץ" נשמט ממאור בוזגלו ונדד לטוני וואקמה? כפי שפורסם בספורט1, הניגרי של האלופה מבוקש בטורקיה וזורמות אליו הצעות קוסמות ממקומות אחרים בעולם, כולל סין (חלון ההעברות במזרח הרחוק ייסגר ביום שישי). בקבוצה עוקבים בדריכות אחר התנהלותו של "הגנרל", כשברקע להתעניינות הגוברת בשירותיו מסתמנת אצלו "תחושת שובע". מקורב לשחקן הוסיף: "נציגים ממשפחת וואקמה הניחו בפני טוני הצעה רצינית מסין והוא מעוניין לעזוב בעקבותיה".


סימנים ראשונים להורדת ההילוך אצל וואקמה הופיעו במחנה האימונים בפולין, שם הציג יכולת הרחוקה מרמתו הרגילה. חוסר התלהבותו בלט גם בטקס הצגת השחקנים, והערב הוא התלונן על כאבים ובקושי סיים את האימון. ועדיין, בטרנר לא מתכוונים לוותר עליו, וגם אם תוגש הצעה מסודרת לגביו היא תידחה על הסף. "באר שבע לא צריכה כסף, ויש לה את הפריבליגיה לדחות בנימוס את ההצעות עבור טוני ועבור ג'ון אוגו", אמר בסביבת המועדון.
 



בתוך כך, איסק קואנקה, הרכש הנוצץ של הפועל באר שבע הקיץ, יפתח על הספסל במשחק ביום רביעי (20:00, שידור ישיר בספורט1) מול בודפשט הונבד, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אבל ישולב במהלך המשחק. הקשר דן איינבינדר אמור להיות ב-11 לצד בן ביטון, שעדיין לא ברור אם ומתי יעבור לגנט. אגב, המגן הימני אמר לאחרונה לחבריו באחד האימונים 'אני נשאר פה', אבל לא פירט עד מתי.




תחושת שובע. טוני וואקמה יעזוב את האלופה? (ערן לוף)


המאמן ברק בכר לקח בערבון מוגבל את הצהרותיו של אריק ון דר מיר, מאמן הונבד, ולפיהן "ניצחון יהיה נס בשבילנו" ורואה בקבוצתו של ההולנדי יריבה חזקה יותר מכפי שקיווה לקבל בסיבוב כה מוקדם. על פי התרגולים האחרונים תימשך ההתלבטות המסורתית בין אליניב ברדה לבין בן שהר לצדו של טוני וואקמה. התשובה לכך תינתן באימון המסכם ביום שלישי.


בהפועל באר שבע מקווים גם שמיגל ויטור, שנראה מוגבל בתנועתו בטקס הצגת השחקנים, יתגבר על הצליעה ויהיה כשיר למשחק מול בודשפט הונבד. לעומתו, ניב זריהן טרם התאושש לחלוטין מפציעתו ולא יהיה בסגל.




האבוקות פגעו בדשא ובכמה מושבים והצריכו עבודות שיקום (מאיר אבן חיים)


ההונגרים לא יגיעו עם אוהדים רבים לטרנר וההערכה היא שמתוך 800 כרטיסים המגיעים להם על פני התקנון ינצלו בין 150 ל-200 בלבד. עובדה שתאפשר הפשרתם של מאות כרטיסים נוספים לטובת האוהדים האדומים, והם יוצאו למכירה בימים הקרובים. אגב, בטרנר עסוקים בימים האחרונים בעבודת שיקום אחרי שהאבוקות שהופעלו בטקס הצגת השחקנים פגעו במושבים ביציע הצפוני ובפיסות דשא בחלקו הדרומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי