בפלובדיב מרוצים: "תיקו יעיל, לבית"ר ירושלים יש קהל עוין"

שחקני פלובדיב חוגגים
שחקני פלובדיב חוגגים | אודי ציטיאט

הבולגרים שבעי רצון מה-1:1 בישראל מול בית"ר ירושלים ובטוחים שישלימו את המשימה בגומלין בבורגס. קירוב: "אנחנו הולכים לתקוף בבית שלנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבוטב פלובדיב מרוצים מה-1:1 שהשיגו אתמול (חמישי) באצטדיון המושבה מול בית"ר ירושלים במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית ובטוחים ביכולת שלהם להשלים את המלאכה בגומלין ולהעפיל לשלב הבא.

באתר הרשמי של הקבוצה הבולגרית נכתב: "השחקנים שלנו הראו איכות כדורגל מעולה והכל יוכרע בגומלין בבורגס. פרשן העיתון "פלובדיב קינוביני" כתב: "זה תיקו שיעיל מאוד לבוטב".

מאמן בוטב, ניקולאי קירוב, היה מרוצה בסיום: "לשתי הקבוצות היו מצבי כיבוש טובים, אבל זה רק מחצית אחת. יש עוד משחק שנצטרך לעבור אותו. המשחק היה פתוח לחלוטין ועדיין הכל אפשרי. אנחנו נבדוק איפה היו הטעויות שלנו וננסה להשתפר לקראת הגומלין. עשינו תוצאה טובה מאוד מול קהל מאוד רעשני ועוין, אבל בגומלין הקהל יהיה איתנו וגם לנו יש אוהדים שעושים הרבה רעש".

"לפני המשחק הזהרתי את האוהדים שלנו שבית"ר ירושלים קבוצה מאוד רצינית", המשיך קירוב. "הוכחנו שאנחנו קבוצה שלא מגיעה רק לשחק הגנתי. אנחנו הולכים לתקוף בבית שלנו, אבל נצטרך גם להיזהר מההתקפות של בית"ר. נצטרך להיות מרוכזים".

שחקני בוטב פלובדיב חוגגים (אודי ציטיאט)
שחקני בוטב פלובדיב חוגגים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי