באוסטריה טוענים: "הכוכב הגדול של מכבי ת"א זה המאמן"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

בתקשורת המקומית מתכוננים למשחק של אלטאך מול הצהובים בליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט1): "הצוות המקצועי התרשם דווקא מבן חיים". מאמן הקבוצה: "אם יגיעו מספיק אוהדים, אין סיבה שלא ננצח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק מחר (חמישי, 21:30, ספורט1) נגד אלטאך באצטדיון טיבולי בעיר אינסברוק במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית.

לא הרבה שמעו על אלטאך לפני שהוגרלה מול הצהובים, אך אסור להקל בה ראש. הקבוצה שמדורגת במקום השמיני (מתוך 10) בליגה האוסטרית הדיחה בשלב הקודם את גנט ולא מתכוונת לעשות חיים קלים לסגנית אלופת ישראל. "יש לאוסטרים מאמן ממולח שיודע את העבודה והציב נגדנו קבוצה מאוד טקטית", סיפר רמי גרשון, שחקנה לשעבר של גנט, שלא היה בסגל. "הם היו מוכנים בצורה מושלמת למשחק ובאגף ימין עשו את כל הצרות נגדנו".

בעיתון "קרונן צייטונג" המקומי נכתב כי מאמן אלטאך לומד את מכבי ת"א כבר מספר ימים ויגיע מוכן למפגש הכפול. "שמידט יושב מול המחשב מאז יום ראשון ולומד ולומד את מכבי ת"א. עד להגרלה הוא לא שמע ולא ידע דבר על הקבוצה הישראלית שהייתה סימן שאלה מוחלט עבורו. מכבי ת"א לא שיחקה אף פעם נגד יריבה אוסטרית ולא הייתה לו הזדמנות לשלוח מישהו שיעקוב אחריהם כרגע בגלל שהליגה מתחילה רק בשבת ולא היה טעם לשלוח מישהו למשחק ידידות או גביע חסר חשיבות".

לטענת הכתבים המקומיים המאמן התרשם שמדובר בקבוצה שמחזיקה טוב בכדור ולוחצת גבוה. מי שהרשים את שמידט הוא דווקא הבלם הוותיק טל בן חיים. "הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הבן של יוהאן קרויף, המאמן ג'ורדי".

ג'ורדי קרויף.
ג'ורדי קרויף. "הכוכב האמיתי" (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

שמידט עצמו אמר: "אנחנו לא משחקים בבית, אבל אם יגיעו מספיק אוהדים לאינסברוק אין סיבה שלא נוכל לנצח אותם". אצטדיון טיבולי בו ייערך המשחק מכיל 17,400 מקומות, בעוד האצטדיון הרגיל של אלטאך מכיל רק 8,500. הקבוצה מקווה למלא את האצטדיון ולכן נמכרו כרטיסים ב-12 יורו בלבד. במשחקים שקיימה עד כה אלטאך בטיבולי שיא הצופים היה 4,572 והאוסטרים מצפים לשבור את השיא.

עד כה נערכו 18 משחקים בין קבוצות ישראליות ואוסטריות בגביעי אירופה השונים והמאזן עומד על שמונה ניצחונות לנציגות הישראליות, שבעה ניצחונות לאוסטרים ושלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי