ג'ורדי קרויף: "מקלארן יעזור לנו". אצילי עשוי לרדת לספסל

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

לפני הגומלין מול אלטאך מחר (20:00, בספורט1) מאמן מכבי ת"א התייחס ליועץ החדש: "רואה בו חלק מהצוות. גולדהאר לא יביא מישהו מעל הראש שלי". התלבטות בין מיכה לרכש מגרנאדה

(גודל טקסט)
עם 0:1 מהמשחק באוסטריה ואחרי ה-3:0 במחזור הפתיחה של ליגת העל, מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) למפגש הגומלין מול אלטאך בפלייאוף העליה לליגה האירופית.


הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות המאמן ג'ורדי קרויף והבלם טל בן חיים, ולאחר מכן ערכה את האימון המסכם שלפיו נראה שההולנדי יבצע שינוי די מפתיע, כאשר עומר אצילי עשוי לרדת לספסל.




ההולנדי מתלבט בין עומר אצילי לדור מיכה בקישור, אחרי שקשר הרכש מגראנדה מתקשה להציג יכולת גבוהה ולא מן הנמנע שיירד לראשונה העונה לספסל לאחר שאיכזב מאוד מול בית"ר. אם אצילי אכן יאבד את מקומו בהרכב, דור מיכה ישוב ל-11 אחרי שסופסל בשבוע שעבר באוסטריה והרשים כשפתח ביום ראשון מול בית"ר. גם אבי ריקן וכריסטיאן באטוקיו ישובו ל-11 אחרי שזכו למנוחה ולא עלו בהרכב ב-3:0 לבית"ר בתחילת השבוע.



אצילי. היכולת מול בית"ר תוביל להורדתו לספסל? (דני מרון)


הבשורה המשמעותית ביותר עבור ג'ורדי קרויף היא חזרתו של הבלם טל בן חיים, שהתאמן כרגיל ויפתח לצד איתן טיבי. בן חיים לא שיחק מול בית"ר בעקבות "רגל עץ" ממנה סבל והמטרה הייתה שלא לסכנו. את מסיבת העיתונאים ג'ורדי קרויף פתח ואמר: "אחרי שבעה משחקים קשים באירופה נדע אם המטרה שלנו הושגה ואם נעפיל לבתים של הליגה האירופית".


מינוי מקלארן: "אני נמצא ביחסים טובים עם הבעלים, כותבים מה שכותבים כל מיני מקורבים, אבל יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד. סטיב מקלארן היה איתי בקשר בכל השנים האלה, אפילו היה קרוב לאמן אותנו. הוא היה כאן בשבועות האחרונים, העובדות הן שהוא מתאים לנו ואני חושב שהוא יכול לעזור לנו".



קרויף ובן חיים (דני מרון)


צירוף שחקנים אנגלים
: "הוא היה מאמן נבחרת אנגליה, מכיר אותי טוב וזה חשוב מאוד. הוא מכיר את בלקמן שהיה במעקב 3-4 שנים, אין קשר למוצא של עוזר המאמן. זה שדני פויאטוס כאן לא אומר שיגיעו שחקנים מספרד, אותו דבר בינו לבין הבאת שחקן אנגלי".


שם יותר גדול: "זה לא משנה למי יש שם גדול, זה חשוב שמכבי תצליח. אני לא מפחד שיש מסביבי שמות גדולים. לכל מאמן יש צוות שעוזר לו ואני לא מבין את כל הדרמה שבנושא הזה. הוא סיוע למכבי תל אביב. כל הצוות הסכים כולל הבעלים וכמו בכל מועדון לבעלים יש את המילה האחרונה. הוא לא יביא מישהו מעל הראש שלי".


מאבקי אגו בצוות: "בכדורגל אין אגו. כשאתה גדל, אתה רוצה להיות מוקף באנשים בוגרים. אני לא רוצה ללבוש מדים של אף אחד ואף אחד לא את שלי. אנחנו עובדים יחד ורוצים את ההצלחה של מכבי תל אביב. אני חושב שהוא יעזור למכבי תל אביב, זו דעתי. העובדות הן שאני שמח ומכבי שמחה מהמינוי הזה. הגעתו תתרום, הוא מביא איתו אנרגיה חיובית".



יעשו סוויץ' מהליגה? (דני מרון)


ההפסד לבית"ר: "בית"ר היא תמיד קבוצה של מתפרצות טובות ואנחנו יודעים את זה. נתנו להם מרחב וברגע שאתה נותן להם מרחב, אתה נענש".


הבלם טל בן חיים הוסיף: "מרגיש יותר טוב. מקווה לעשות אימון מלא ולשחק. נדע לפני המשחק".


סוויץ' מבית"ר לאירופה: "אנחנו מקצוענים. זו לא פעם ראשונה שהפסדנו או ניצחנו והיינו צריכים לרדת אל הקרקע. עבדו איתנו על הטעויות, על הריכוז באימון ואנחנו מוכנים למשחק. עשינו את זה בעבר ואנחנו מוכנים לזה – לא יהיה לנו שום תירוץ".



קרויף, מבסוט ממינוי מקלארן (דני מרון)


היריבה וההשפעה של הליגה: "זו לא יריבה קלה וראינו את זה, אבל יש לנו את המטרה שלנו, רוצים להשלים את המשימה".


מאמן אלטאך: "למכבי יש ניסיון, אבל אנחנו מוכנים"
אלטאך האוסטרית נחתה רק היום אחר הצהריים לחום הכבד בישראל, והערב כבר התייצבה באצטדיון בנתניה למסיבת עיתונאים ואימון מסכם. המאמן קלאוס שמידט אמר: "הייתה טיסה ארוכה (שכללה עצירה, א.ג), אבל הגענו ואנחנו מוכנים. יש לנו סיכוי להפעיל, היו לנו הזדמנויות טובות במשחק הראשון ומחר אפשר לתקן".


קלאוס גם התייחס לחום הכבד בישראל ואמר: "כולם ייתנו יותר, התכוננו לכך. מזג האוויר לא אמור לשנות. אנחנו צריכים לכבוש ואנחנו יכולים לעשות זאת. ההפסד לבית"ר לא אמור לשנות, מכבי קבוצה טובה ומנוסה".

Das Training im Netanya Stadium läuft #SCRA#MFCALT#UELpic.twitter.com/BnOJxVPjRQ

— SCR Altach (@SCRAltach) August 23, 2017


הרכבים משוערים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אופיר דוידזאדה, טל בן חיים, איתן טיבי, יובל שפונגין, שרן ייני, אבי ריקן, כריסטיאן באטוקיו, דור מיכה (עומר אצילי), ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.


אלטאך: מרטין קוברס, אנדראס לינהארט, פיליפ נצר, בנדיקט זך, עמנואל שריינר, כריסטיאן גבאואר, פטריק סלומון, כריסטיאן דובראס, מומי נגאמלו, סטפן נוץ, יוהאנס איינר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי