צפו בגול המדהים של אלכסיס: 1:3 לארסנל על קלן

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Getty

הצ'ילאיני, קולשינאץ' וביירין כבשו לתותחנים. שלושער של סילבה, צ'להנולו וסוסו ב-1:5 של מילאן. אטאלנטה רמסה 0:3 את אברטון, ויאריאל השיגה 1:3 על אסטנה. 1:5 לניס על הקבוצה של רייכרט

(גודל טקסט)
מלבד צמד המשחקים של מכבי תל אביב והפועל באר שבע, המחזור הראשון בליגה האירופית כלל עוד 22 משחקים במקביל. ויאריאל גברה 1:3 על אסטנה בבית של הצהובים, וסטיאווה בוקרשט הביסה 0:3 את פלזן בבית של אדומי הנגב.


מילאן דרסה 1:5 את אוסטריה וינה, אברטון הושפלה באיטליה עם 3:0 מאטאלנטה, לאציו השיגה 2:3 על ויטסה, ניס רמסה 1:5 את זולטה וארחם ומואנס דאבור וזלצבורג סיימו ב-1:1.



בית 1

ויאריאל – אסטנה 1:3

הצוללת הצהובה שמסומנת כפייבוריטית בבית של מכבי תל אביב פתחה טוב. ניקולה סאנסונה האיטלקי כבש כבר אחרי 16 דקות והעניק יתרון ראשון למרסלינו אחרי טעות של השוער האורח. יורי לוגביננקו איזן עם פתיחת המחצית השניה אך לפני שהחבורה מהמדריגאל מסתבכת הקפיץ מרסליניו מהספסל את סדריק בקאמבו. החלוץ הנהדר כבש חמש דקות אחרי שהחליף את סאנסונה בדקה ה-75 והשיב את היתרון. חלפו שתי דקות ומחליף נוסף, דניס צ'רישב השלים. 



סאנסונה, פתח טוב את הקמפיין האירופי (AFP)


בית 2

דינמו קייב – סקנדרבאו 1:2
מועדון הפאר האוקראיני התקשה מול האלבנים אחרי שנקלע לפיגור משער יפה גיירגיי מוזאקה בדקה ה-39. סרגיי סידורצ'וק איזן עם שער אדיר בדקה ה-47, ג'וניור מוראיס המחליף הברזילאי הפך בדקה ה-50 אחרי בישול של דרליס גונסאלס ודיימורסי אמבוקני חתם בדקה ה-65 עם פנדל מדויק.


יאנג בויז – פרטיזן בלגרד 1:1
(כריסטיאן פסנאכט 14 / מרקו יאנקוביץ' 11)


בית 3

הופנהיים – בראגה 2:1

החבורה של יוליאן נגלסמאן לא רגילה להפסיד בבית ובטח לא אחרי שהגיעה עם 0:2 ענק על באיירן מינכן בליגה אבל הנה לכם הפתעה. סנדרו ואגנר עוד רמז על עסקים כרגיל בדקה ה-24, אבל ז'ואאו קרלוס (45) ודייגו סוזה הברזילאי המצוין (50) הפכו ושלחו את הפורטוגלים מאושרים ועם שלוש נקודות יקרות הביתה. נגלסמאן שמוזכר כמועמד לרשת את אנצ'לוטי בבאיירן יעדיף להכניס לרזומה משחקים אחרים.


איסנטנבול בשקשהיר – לודוגורץ 0:0



בית 4

אוסטריה וינה – מילאן 5:1

מילאן ערכה קיץ נהדר עם מסע רכש מרשים ולמרות מעידה במחזור הליגה האחרון מול לאציו היא הוכיחה שאל תמהרו לקטול אותה. הצגה באוסטריה העניקה לרוסונרי שלוש נקודות ראשונות במפעל. הקאן צ'להנולו כבש את הראשון עבור מונטלה כבר אחרי שבע דקות, חלפו שלוש דקות ואנדרה סילבה הכפיל אחרי בישול של הטורקי. הערב הגדול של הפורטוגלי נמשך כעבור 10 דקות עם בישול נוסף של צ'להנולו וסיום מול עוסמאן הדזיקיץ'. פרנק קסי שגם הוא הגיע בקיץ סידר שלושער לחלוץ המבטיח שהגיע ב-38 מיליון יורו מפורטו ואת ההצגה חתם סוסו עם טיל לרשת בדקה ה-63.



סילבה וצ'להנולו חוגגים, טיול באוסטריה (AFP)


רייקה – א.א.ק אתונה 2:1
(יוסיפ אלז 29 / פטרוס מנדאלוס 16, לזארוס חריסטודופולוס 62)



בית 5

אטאלנטה – אברטון 0:3

הטופיז המשיכו את פתיחת העונה הרעה שלהם כשנכנעו ברג'ו אמיליה להפתעת אשתקד באיטליה. אנדראה מאסיילו כבש מקרוב את הראשון בדקה ה-27 וניצל כיסוי גרוע בהגנה. אלחנדרו גומס הארגנטיני הכפיל עבור החבורה של ג'אמפיירו גספריני בדקה ה-41 עם שער נהדר מקצה הרחבה לרשת של שטקלנבורח. בריאן כריסטנטה נעץ את השלישי בדקה ה-44 והקפיץ את האלפים ביציעים. אחרי 26 שנה, אטאלנטה חזרה לאירופה בגדול.



שחקני אטאלנטה, מתעללים באברטון (Gettyimages)


אפולון לימסול – ליון 1:1
(אדריאן סרדינו 93 / ממפיס דפאיי 53 בפנדל)


בית 6

קופנהאגן – לוקומוטיב מוסקבה 0:0


זלין – שריף 0:0


בית 7
סטיאווה בוקרשט – ויקטוריה פלזן 0:3

אלופת רומניה הרשימה מול הצ'כים והוכיחה כי לבאר שבע יהיה לא פשוט. מיחאי פינטילי אקס הפועל תל אביב פתח ב-11. בדקה ה-21 קונסטנטין בודסקו העניק יתרון לרומנים עם פנדל מוצלח. בודסקו השלים צמד בהקפצה מעל השוער בדקה ה-44 וקבע 0:2. דניס אליבק שחוזר על ידי מועדונים בפורטוגל השלים בדקה ה-73.



בודסקו חוגג, משחק נהדר לרומנים (AFP)


בית 8 

ארסנל – קלן 1:3 

משטרת לונדון דחתה את המפגש שאמור להתחיל ב-22:05 בשעה שלמה לאחר ש-20 אלף מאוהדי קלן ערכו צעדה לכיוון האמירויות והתפרעו ברחובות.

ג'ון קורדובה הקולומביאני ניצל טעות של דויד אוספינה בן ארצו והקפיץ מ-25 מטרים מעל שוער ארסנל ולרשת. סיאד קולשינאץ' הבוסני איזן בוולה נהדר בדקה ה-50 מתוך הרחבה. ואז הגיע אלכסיס סאנצ'ס: בדקה ה-67 הפנומן הצ'יליאני רקד מאגף שמאל לעבר המרכז ואז שיגר בננה לפינה הרחוקה, 1:2 לתותחנים. הקטור ביירין סיים התקפה יפה של ארסנל בבעיטה לרשת בדקה ה-84, לאחר שהשתלט על כדור שנהדף מההגנה הגרמנית.



אוהדי קלן בלונדון, גרמו לדחייה (AFP)


הכוכב האדום בלגרד – באטה בוריסוב 1:1
(נמניה ראדוניץ' 54, ניקולאי סיגנביץ' 72)


בית 9 

מארסיי – קוניאספור 0:1

החבורה של רודי גארסיה אולי מגמגמת בליגה, אבל לפחות באירופה יצאה לדרך בצורה חלקה. שער של הבלם אדיל רמי בדקה ה-46 העניק שלוש נקודות ראשונות לחבורה מדרום צרפת על חשבון הטורקים.


ויטוריה גימראייש – רד בול זלצבורג 1:1

מואנס דאבור וזלצבורג שלו קיוו להתרומם מחדש דרך אירופה אבל יריבות פורטוגליות הן אף פעם לא משוכות קלות. פדראו נגח אחרי כדור קרן בדקה ה-25 והעניק יתרון לקבוצה המפתיעה של אשתקד בפורטוגל. עוד לפני ההפסקה ואלון ברישה איזן עבור אלופת אוסטריה. דאבור רשם 90 דקות.


בית 10

הרטה ברלין – אתלטיק בילבאו 0:0
קרב גרמני-ספרדי היה אמור לספק יותר אבל שתי קבוצות איכותיות כמו הרטה ובילבאו סיפקו מפגש שקול אך מאכזב. החבורה של פאל דרדאי שהעפילה לשלב הבתים לראשונה אחרי שבע שנים תקווה לאגור נקודות במחזור הבא. 


זוריה – אוסטרסונדס 2:0
(סמאן גודוס, 50, סליסו גרו 90)


בית 11

זולטה וואחם – ניס 5:1 

החבורה המוכשרת של לוסיאן פאברה שדרסה בליגה 0:4 את מונאקו המשיכה לדהור מול הבלגים העגומים. בן רייכרט כמובן לא היה בסגל והחגיגה היתה כולה של החבורה מהריביירה. אלסאן פלאה הנהדר כבש צמד מהיר תוך ארבע דקות (16, 20) והשלים ארבעה שערים בשני משחקים. דאנטה הבלם הוותיק הוסיף בדקה ה-28 אבל לאייה איסקה עוד ניצל חור בהגנה בדקה ה-46 והפיח תקוות אצל הבלגים. אלאן סנט-מקסימין הצעיר הרגיע עם שער בדקה ה-69 וסלאלום אדיר של המגן ארנו סוקה סידר למריו באלוטלי שער קל בדקה ה-74 מעמדת נבדל. 



פלאה חוגג, יום גדול (AFP)


ויטסה  – לאציו 3:2 

הנשרים של סימונה אינזאגי ממשיכים להראות אופי וגם כישרון במשחק אותו ניהל לירן ליאני. החבורה ההולנדית אולי קיוותה להפתיע אבל זה לא הספיק מול הכושר של צ'ירו אימבולה והחברים. זה החל טוב עבור המארחת עם שער של מי שפעם נחשב לכישרון גדול, טים מטאבז הסלובני בדקה ה-33. מרקו פארולו איזן אחרי שלל טעויות בהגנה אבל בריאן לינסן השיב את היתרון להולנדים בדקה ה-57. לאציו לא ויתרה ואימובילה איזן בדקה ה-71 עם השביעי שלו בכל המפעלים העונה. אלסנדרו מורג'ה הצעיר השלים מהפך אחרי טעות בהגנה ושער מקרוב. 2:3 יקר.


Ciro Immobile has been directly involved in 8 goals in his last 5 games for Lazio across all competitions.

7 goals ⚽️
1 assist ️ pic.twitter.com/IyLPvFQhdX

— Squawka Football (@Squawka) September 14, 2017

בית 12

ריאל סוסיאדד – רוזנבורג 0:4 
הבאסקים החלו עם טיול מול הנורבגים ויודעים שמדובר בצעד חשוב לעבר השלב הבא כאשר זניט עשויה כמובן להצטרף אל החבורה מסן סבסטיאן. דייגו יורנטה פתח את החגיגה אחרי תשע דקות וכעבור דקה דויד סורוטוסה הכפיל בנגיחה. עצמי של יורגן סקיאלביק בדקה ה-41 קבע 0:3 ויורנטה סגר צמד בדקה ה-77.


ורדאר סקופיה – זניט סנט פרטבורג 5:0 

(אלכסנדר קוקורין 6, 21, דז'ובה 39, ברניסלאב איבאנוביץ', 66, אמליאנו ריגוני 89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי