מאמן אסטנה: "לא מרגישים פייבוריטים מול מועדון אירופי"

מאמן אסטנה
מאמן אסטנה | אתר רשמי

סטונימיר סטוילוב במסיבת עיתונאים לקראת מכבי תל אביב (חמישי, 18:00 בספורטHD1): "שני המשחקים יהיו מכריעים, זו קבוצה חזקה שהשתפרה מאוד בשנים האחרונות"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תתארח מחר (18:00, ספורטHD1) אצל אסטנה במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. שתי הקבוצות נועלות את הטבלה עם נקודה אחת ויודעות שעבורן מדובר במפגש של להיות או לחדות. "אנחנו עומדים בפני משחק קשה. עבורנו, רק ההשתתפות בשלב הבתים היא הישג יפה", ניסה מאמן אסטנה סטונימיר סטוילוב להנמיך ציפיות במסיבת העיתונאים.

"מכבי קבוצה חזקה שהשתפרה מאוד בשנים האחרונות, אבל אנחנו משחקים בבית ונעשה הכל כדי להשיג נקודות. שני המשחקים יהיו מכריעים ויראו את היכולות שלנו. אנחנו לא צריכים לחשוב על תוצאה רעה, אלא רק על ניצחון. נשחק במקסימום מחויבות כדי לשמח את האוהדים", הוסיף הבולגרי.

סטוילוב אישר שהפצועים לאסלו קליינהייזלר, ג'ורג'ה דספוטוביץ' ימשיכו להיעדר, בעוד סרג'ן גרהובאץ' ומרין אניצ'יץ' לא בכושר משחק וספק אם ישחקו: "אתם יודעים שהספסל קצר וזה בעייתי. לכן חשוב שנשחק מאורגן ונהיה ממושמעים. אסטנה לא יכולה להרגיש פייבורטית מול מועדון אירופי. אנחנו שלוש שנים באירופה וזה לא אומר שאנחנו ברמה של ריאל מדריד. חוץ מזה, פייבוריטית לא תמיד מנצחת בכדורגל. כדי שנרגיש פייבוריטים במשחקים כאלה, אנחנו צריכים להשקיע הרבה מאוד כסף".


סטוילוב  במסיבת העיתונאים. "לא קבוצה אירופית"

דימיטרי שומקו הוסיף: "אנחנו מוכנים למשחק וניתן 100 אחוז עבור הניצחון. מכבי קבוצה טובה, אבל אנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים לעלות וצריך לעשות את זה אפילו בשיניים. היריב ינסה להחזיק בכדור וללחוץ, אבל אנחנו נהיה מוכנים ולא נעשה טעויות".

הרכב משוער אסטנה: ננד אריק, יורי לוגבניקו, איגור שיטוב, דימטרי שומקו, אזבאל בסבקוב, ייבגני פוסמטיניקוב, מארין טמאסוב, איבן מאבסקי, שרזהאן מוזניקוב, ג'וניור קאבאנגה, פטריק טמווסאי.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי