ברק בכר: סטיאווה לימדה אותנו שיעור ביעילות

ברק בכר
ברק בכר | עדי אבישי

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהיכולת לאחר ההפסד 2:1 בטרנר: "השחקנים נלחמו ולא ויתרו לרגע". גורש: "אנחנו צריכים לעלות מהבית הזה". האם ויטור ואוגו ישחקו מול מכבי תל אביב? צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"כדורגל זה דבר מדהים", אמר ברק בכר עם חצי חיוך לאחר שהפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) 2:1 לסטיאווה בוקרשט במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית. המאמן, שניסה לעורר את חניכיו לאחר היכולת הרעה מול הפועל רעננה, היה מרוצה למרות התוצאה: "לא הגיע לנו להפסיד וכמובן שאני לא אוהב לרדת מנוצח, אבל השחקנים נלחמו ולא ויתרו מול קבוצה חזקה מאוד שלימדה אותנו בשיעור ביעילות וזה היה ההבדל. למרות זאת, אני יוצא מכאן עם הרגשה טובה".


פציעתו של ג'ון אוגו: "אנחנו לא יכולים לתרץ, זה המצב. מי שישחק יעשה את הכי טוב שהוא יכול. מיגל ויטור ישחק מול מכבי תל אביב? אני לא רוצה לזרוק דברים לאוויר סתם. זה תלוי בו. זה לא משנה מי חסר, יש לנו מספיק שחקנים ואנחנו נסתדר עם מה שיש".



הצפיפות בבית
: "לא ידעתי שפלזן הפסידה ללוגאנו. זה שינה את כל התמונה. כמו שבשנה שעברה לא היה סיכוי ועשינו את הבלתי יאומן, אנחנו מאמינים תמיד וכמובן שגם עכשיו".



"נסתדר עם מה שיש" (מאיר אבן חיים)


המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני: "נעשה שחרור טוב ואני בטוח שיהיה משחק מעניין. המטרה שלנו היא לייצר יציבות. שבוע שעבר לא היינו טובים והיום כן. ברור שבאירופה יש יותר דרייב. החוכמה היא לבוא כמו היום גם לרעננה. ביום שני תהיה אווירה טובה ומוטיבציה גבוהה. הקהל יעזור לנו. נלחמנו היום, הבנו שאנחנו צריכים לשפר את הגישה ואני מאוד מבסוט מהנושא הזה". 

"לא הגיע לנו להפסיד, תיקו היה משקף, אבל הפסדנו וצריך לקבל את זה", הסביר דודו גורש בסיום. "אני חושב שאנחנו צריכים ויכולים לעלות מהבית הזה. היכולת תגיע לאט לאט. אנחנו רק בפתיחת העונה ואף אחד לא מצפה שנציג כדורגל שוטף. אנשים צריכים להבין שזאת רק תחילת העונה. היכולת תבוא וגם הניצחונות".


מכבי תל אביב: "אנחנו מתייחסים לכל קבוצה בהתאם למשחק עצמו ולגופו. הפועל באר שבע בטרנר קבוצה הרבה יותר טובה מאשר בחוץ. מכבי יגיעו לכאן והקהל יעזור לנו".



דודו גורש בונה על הקהל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי