"יכולנו לנצח את מכבי 0:6, צריך לקבוע חג לאומי בקזחסטן"

שחקני אסטנה חוגגים
שחקני אסטנה חוגגים | אתר רשמי

באסטנה חוגגים את ה-0:4 המוחץ על מכבי ת"א בליגה האירופית: "הם הגיעו נינוחים, אנחנו נתנו את הנשמה. הם לא ציפו לצורת המשחק שלנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

חגיגות גדולות בקזחסטן לאחר ה-0:4 המוחץ של אסטנה אמש (חמישי) על מכבי תל אביב בליגה האירופית. באחד מהאתרים המקומיים נכתב: "הניצחון הזה הוא בגלל שהשחקנים שלנו נתנו את הנשמה, הדם והזיעה שלהם על המגרש בעוד שחקני מכבי הגיעו נינוחים". מנכ"ל אסטנה, סאיין חמיצזנוב עקץ את הצהובים: "הם הוציאו תיקו מוויאריאל וזה אומר שהם לא קבוצה חלשה, אבל כנראה הם לא ציפו שנשחק את הכדורגל המהיר הזה עם מתפרצות מהירות".

קשרה הבוסני של הקבוצה סרג'ן גרהובץ הוסיף: "שלטנו 90 דקות בכל פינה של המגרש, אבל לא הולך להיות קל בישראל. מכבי עדיין קבוצה טובה שיכולה לעשות לנו בעיות".

החלוץ ג'וניור קאבננגה, שכבד צמד, חגג בסיום: "הניצחון הזה תוצאה של עבודה קשה במשך שנים. יכולנו לנצח את מכבי תל אביב גם 0:6. הם בכלל לא סיכנו אותנו. הם ירצו לנקום בנו בתל אביב אז נצטרך להיזהר". פטריק טוומאסי הגנאי, שהבקיע אף הוא פעמיים ונבחר למצטיין במשחק, סיכם: "ניצחון חשוב עבור האוהדים שכל הזמן מעודדים אותנו. היה לי חשוב לכבוש את הפנדל ולפתוח פער על מכבי. הניצחון הזה צריך להיות חג לאומי לקזחסטן".

שחקני אסטנה חוגגים. יכלו לדרוס 0:6 (האתר הרשמי)
שחקני אסטנה חוגגים. יכלו לדרוס 0:6 (האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי