דייגו סימאונה: לא אלחם על מקומו של טורס בעונה הבאה

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | אתלטיקו מדריד, רשמי

מאמן אתלטיקו מתכונן לגומלין בחמישי (20:00, ספורט1) בשלב ה-32 בליגה האירופית נגד קופנהאגן (1:3 בראשון). ויאריאל (20:00, ספורט3) תנסה להתגבר על 3:1 לליון. ארסנל ומילאן, שעלו מעשית, בהרכבים חסרים

(גודל טקסט)

מחר (חמישי) יסתיים שלב 32 הגדולות בליגה האירופית ותמונת שמינית הגמר תתבהר, עם לא פחות מ-15 משחקי גומלין. משחק נוסף ייערך כבר היום, כשצסק"א תארח את הכוכב האדום בלגרד אחרי 0:0 במשחק הראשון.

כמה קבוצות שעל הנייר נחשבות חזקות חוששות לעוף הביתה כבר מחר, ביניהן נאפולי, ויאריאל, דורטמונד, לאציו, סטליק וניס. קבוצות אחרות כמו ארסנל, אתלטיקו מדריד ולייפציג, לעומתן, נמצאות בעמדה טובה לעבור לשלב הבא בקלות. בזווית הישראלית, משחק לא קל לזלצבורג מול סוסיאדד אחרי 2:2 במשחק הראשון בספרד, אבל מונאס דאבור אמור לעלות לשמינית. הגרלת השלב הבא ביום שישי (23 בפברואר).

אתלטיקו מדריד – פ.צ. קופנהאגן (20:00, שידור ישיר בספורט1), 1:3 לאתלטיקו במשחק הראשון
דייגו סימאונה החליט לקחת ברצינות את הליגה האירופית דווקא כששחקניו טענו שלא ממש מתחשק להם לשחק במפעל המיותר לטענתם. במסיבת עיתונאים התרחש עימות בין כתב ספרדי לסימאונה, כשהכתב אמר שזה נראה כאילו סימאונה שכנע את גרייזמן להמשיך לשחק עוד עונה באתלטיקו. סימאונה הגיב: "זו קביעה או שאלה?". העיתונאי התעקש: "אני שואל אם פרננדו טורס יישאר בשנה הבאה לאור העובדה שגרייזמן עשוי גם להישאר". סימאונה הגיב: "לא אנסה להשאיר את טורס". החלוץ הספרדי עצמו אמור לשחק מחר והוא מקווה לכבוש שער בכורה בליגה האירופית אחרי שהבקיע בחמישה מפעלים שונים. ויטולו, שיפתח במשחק, אמר: "אני מקווה לשכנע את סימאונה שיש לי מקום בהרכב".

טורס. אמור לשחק מחר, אבל מה לגבי העונה הבאה? (Gettyimages)
טורס. אמור לשחק מחר, אבל מה לגבי העונה הבאה? (Gettyimages)


לייפציג – נאפולי (20:00, שידור ישיר בספורט2), 1:3 ללייפציג במשחק הראשון

מאוריציו סארי כבר הודיע שחוץ מזכייה בליגה, בנאפולי לא חושבים על אף מסגרת אחרת העונה. ולראייה, ההפסד ללייפציג במשחק הראשון 3:1. דריס מרטנס התגבר על פציעה בקרסול ונכלל בסגל נאפולי. בלייפציג מתעסקים פחות במשחק ויותר בשאלה מה עושים עם עשן הסיגריות של סארי, ונבנה עבורו חדר מיוחד בו יוכל לעשן כרצונו. בקבוצה לא מרוצים מההפסד לפרנקפורט בליגה 3:2, הפסד שהוריד אותם למקום החמישי.

ויאריאל – ליון (20:00, שידור ישיר בספורט3), 1:3 לליון במשחק הראשון
ה"צוללת הצהובה" בסכנת הדחה לאחר שנקלעה למשבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. גם פרשת מעצרו של הבלם הקבוצה הפורטוגלי רובן סמדו מטרידה את הקבוצה. ליון משיקעה בליגה האירופית כיוון שבליגה הצרפתית היא מדורגת רק רביעית לאחר ה-2:2 שלה מול ליל.

ויאריאל. תצא מהמשבר נגד הצרפתים? (AFP)
ויאריאל. תצא מהמשבר נגד הצרפתים? (AFP)

מילאן – לודוגורץ (22:05, שידור ישיר בספורט1), 0:3 למילאן במשחק הראשון
ג'נארו גאטוסו והרוסונרי נמצאים במצב רוח מרומם לאחר שלא הפסידו כבר עשרה משחקים בכל המסגרות וינסו לרשום ניצחון רביעי ברציפות. הקבוצה של גאטוסו גם לא ספגה במשחקים האחרונים הללו והיא תבקש לשמור על רשת נקייה. מילאן תתארח ברומא ביום ראשון, כך שהציפיות הן שתעלה בהרכב משני.

ארסנל – אוסטרסונד (22:05, שידור ישיר בספורט2), 0:3 לארסנל במשחק הראשון
דויד אוספינה יפתח בשער, אבל ארסן ונגר יעלה בלי מסוט אוזיל החולה וארון רמזי שמתגבר על פציעה במפשעה, והתקווה היא שהם יהיו כשירים ליום ראשון לגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי. גם פייר אמריק-אבומיאנג ייחסר בגלל חוקי המפעל המונעים ממנו לשחק עם ארסנל. לעומתם, ונגר אמר שהנריק מחיטיריאן ישחק.

ארסנל. אמורים לעבור את השבדים בלי קושי (AFP)
ארסנל. אמורים לעבור את השבדים בלי קושי (AFP)

אטאלנטה – בורוסיה דורטמונד (22:05, ספורט3), 2:3 לדורטמונד במשחק הראשון
השוורצגלבן ניצחו בזיגנל אידונה פארק עם צמד של מישי באטשואי, אבל הניצחון הדחוק לא יכול לתת להם אפשרות לזלזל. פטר שטוגר כבר עומד להאריך את חוזהו בקבוצה אחרי שהציב שיא חדש של שמונה משחקים ללא הפסד כמאמן החדש של דורטמונד. המנג'ר המקצועי של הקבוצה מיכאל צורק מלא מחמאות: "הוא ייצב אותנו אחרי התוצאות הזוועתיות שהיו לנו עם פיטר בוס". מרקו רויס, מאריו גצה ואנדראה שורלה חזרו לכושר מצוין תחת המאמן החדש.

זלצבורג – סוסיאדד (22:05), 2:2 במשחק הראשון
תיקו 0:0 ו-1:1 יספיק להעלות את זלצבורג, כך שהאוסטרים מקווים לניצחון והגרלה מול אחת הגדולות בסיבוב הבא, אבל סוסיאדד יכולה כמובן לנצח בחוץ. הספרדים רשמו ניצחון יפה בליגה על לבאנטה 0:3, אבל יעלו ללא וויליאם ז'וזה הפצוע שהבקיע העונה 11 שערי ליגה.

מונאס דאבור. יוביל את זלצבורג לשמינית? (האתר הרשמי)
מונאס דאבור. יוביל את זלצבורג לשמינית? (האתר הרשמי)


משחקים נוספים

לוקומוטיב – ניס (18:00) 2:3 ללוקומוטיב
זניט – סלטיק (20:00). 0:1 לסלטיק
דינמו קייב – א.א.ק אתונה (20:00) 1:1
ויקטוריה פלזן – פרטיזן בלגרד (20:00) 1:1
לאציו – סטיאווה בוקרשט (20:00) 0:1 לסטיאווה
ספורטינג ליסבון – אסטנה (20:00) 1:3 לספורטינג
בילבאו – ספרטק מוסקבה (22:05) 1:3 לבילבאו
בראגה – מארסיי (22:05) 0:3 למארסיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי