סימאונה: יהיה גמר גדול. פאייט: אהיה כשיר למשחק

פאייט
פאייט | Gettyimages

אתלטיקו מדריד ומארסיי ייפגשו מחר (21:45, ספורט1) בגמר הליגה האירופית. הקולצ'ונרוס יחפשו זכייה שלישית במפעל וצ'ולו מזהיר: "נצטרך לכפות את הסגנון שלנו". מנגד לצרפתים יש אוהד נלהב ולא צפוי

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד ומארסיי ייפגשו מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט1) בליון במסגרת גמר הליגה האירופית. עבור אתלטיקו מדובר בגמר שלישי במסגרת המפעל, כשגברה בעבר על פולהאם (2010) ואתלטיק בילבאו (2012). 

גם עבור מארסיי זה יהיה גמר ראשון במסגרת הליגה האירופית, אבל הצרפתים היו פעמיים בגמר גביע אופ"א, המתכונת הקודמת של המפעל, והפסידו לפארמה (1999) ולוולנסיה (2004).

"נשחק בגמר עם הרבה רגשות, אבל מעל לכל הרבה ענווה", אמר דייגו סימאונה מאמן הקולצ'ונרוס לפני המשחק, "אנחנו יודעים שיש לנו יריבה שצריך לצמצם את היכולת ההתקפית שלה. אנחנו משחקים דומה, עם הרבה התלהבות וזה יהיה גמר עם כדורגל גדול. הניסיון חשוב מאוד, אבל לא משפיע לחלוטין על המשחק. הם יהיו עם הרבה ביטחון וקצב גבוה בקישור. נצטרך לכפות את הסגנון שלנו".

דמיטרי פאייט, כוכב מארסיי, שהיה בספק למשחק עקב פציעה הרגיע את האוהדים שהעביר מסר חד משמעי: "אני מרגיש הרבה יותר טוב ואהיה כשיר לגמר". הצרפתים זכו לחיזוק מאוהד שרוף של הקבוצה. "אני גדלתי על אולימפיק מארסיי", אמר מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן לקראת המשחק, "מדובר במועדון גדול שתמיד יודע לרגש. ברור שכל אהדתי תהיה נתונה להם ובלי קשר לכך שזאת אתלטיקו בגמר"

 

When certain people talk, everyone listens ⤵️

From one legendary Marseillais …@EuropaLeague©️
⚪️ | #OurStoryContinues | #UELfinal | #OMAtleti | #Zidanepic.twitter.com/FjBH55EbK9

— Olympique Marseille (@OM_English) May 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי