אופואדו: איגיבור סיפר לי שאם אעבוד קשה הכל יסתדר

צ'יקו אופואדו, ולדימיר איביץ'
צ'יקו אופואדו, ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

פרנצווארוש נחתה לקראת המפגש מול איביץ' ושחקניו אחרי ה-1:1 בבודפשט, השחקנים טענו: "אפשר לנצח ולעבור את מכבי תל אביב". הצהובים הציגו את הרכש הניגרי, החלטה לגבי שכטר תתקבל באימון המסכם

(גודל טקסט)
היום (רביעי) בצהריים נחתה בישראל סגנית אלופת הונגריה פרנצווארוש, שסיימה ב-1:1 במשחק הראשון מול מכבי תל אביב ביום חמישי שעבר בבודפשט. כזכור, אלירן עטר איזן בדקה ה-91 והשיג שער חוץ יקר בבכורה של ולאדן איביץ' על הקווים בצהוב כחול (הגומלין מחר, יום חמישי, 20:00 ישיר בספורטHD1).


ההונגרים הגיעו ארצה כשהם מלאי ביטחון לאור יכולתם במשחק הראשון, חרף השוויון הדרמטי, ולקראת המשחק אמר לאנדרו דה אלמיידה הוותיק: "שיחקנו טוב מאוד והיינו יציבים בהגנה, כמעט שלא אפשרנו ליריבה לייצר מצבים. היה חסר לנו פס או שניים בהתקפה והיינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר. אני מאמין שהמשחק יהיה דומה בגומלין, אבל אני מקווה שלא נספוג ונבקיע פעמיים לרשת של מכבי".


הקשר האורוגוואי ואחד השחקנים הבולטים בשבוע שעבר בבודפשט, פרננדו גורייראן, טען גם הוא: "שיחקנו נהדר והשוויון פגע בנו מאוד. אפשר לתקן את זה בגומלין, אני יודע שיהיה קשה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח". מי שצפוי לפתוח בשורות פרנצווארוש, אחרי ששותף רק ברבע השעה האחרונה במשחק בבודפשט, הוא האוקראיני איבן פטריאק שהגיע הקיץ לקבוצה משחטאר דונייצק.





כמובן שגם מכבי תל אביב תקיים הערב אימון מסכם וכן את מסיבת העיתונאים (18:15, ישיר בספורטHD2) לקראת המשחק מחר בנתניה. שיחת היום במועדון היא כמובן החתמת הניגרי צ'יקו אופואדו, שאמור הערב להתאמן לראשונה וכמובן לא ייכלל בסגל למשחק מול פרנצווארוש. הניגרי מתפקד בעיקר באגף ימין של ההתקפה ויכול לשחק גם באגף שמאל ובמכבי תל אביב מספרים שהתחרות הגדולה על חולצת ההרכב רק תשפר את השחקנים ושישחק מי שיהיה ראוי לכך.


צ'יקו אופואדו התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב וסיפר: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב. אני יודע הרבה על הקבוצה, כי הרבה שחקנים ניגרים שיחקו פה כמו אניימה, גם כמה חברים שלי שיחקו בישראל וסיפרו לי שמכבי זה מועדון גדול, עם אוהדים נהדרים ועיר יפהפיה. נוסא איגיבור חבר שלי והוא אמר לי שאהנה פה ושאם אעבוד קשה הכל יסתדר. כשהבנתי שמכבי תל אביב מעוניינת בי בדקתי על החיים בישראל וגיליתי שהכל חיובי".


"אני רואה את זה כאתגר חדש לקריירה שלי, כדי להתקדם ולהראות את היכולות שלי. כשמכבי דפקה על הדלת, לקחתי את ההצעה. אני מצפה לעונה טובה. אני חלוץ, שחקן מהיר עם חוש להבקעות ולא משנה איפה אני על המגרש אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח. אני כאן כדי לעזור למכבי לנצח כמה שיותר משחקים ומקווה לעשות דברים גדולים".






אופואדו ישתכר 400 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים והוא כמובן יתמודד על מקום ב-11 של איביץ' במהלך העונה מול דור מיכה, עומר אצילי ואפילו איתי שכטר, וידאר קיארטנסון, אלירן עטר וארון שוינפלד. יונתן כהן ומתן חוזז עדיין שייכים לקבוצה, אולם לא ברור אם לא יצאו פעם נוספת לעונת השאלה. לקראת המשחק מחר, רק בערב יחליט הצוות המקצועי בנושא החלוץ איתי שכטר שהחלים מפציעה לאחר שלא היה בסגל בשבוע שעבר ועשוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה.




שכטר. יערוך מחר בכורה בצהוב-כחול? (באדיבות מכבי תל אביב, האתר הרשמי)


אגב, בשל החתמת אופואדו מכבי תל אביב בשלב זה מלאה את מכסת הזרים שלה – השוער פרדראג ראיקוביץ', המגן אנריק סבוריט, הבלם ז'איר אמאדור, הקשרים כריסטיאן באטוקיו וצ'יקו אופואדו והחלוץ וידאר קיארטנסון. לא מן הנמנע שבקרוב יוקפא באטוקיו הפצוע, אלא אם תצליח מכבי תל אביב למכור לפחות אחד מבין ראיקוביץ' וקיארטנסון שמחכים להצעות אטרקטיביות.


בתוך כך, ב"מונדו דפורטיבו" דווח הבוקר שקרלוס גרסיה, בלם הקבוצה בעבר ובחצי השני של העונה שעברה עוזר המאמן של ג'ורדי קרויף, עשוי בגיל 34 לחזור מפרישה ולחתום בבדאלונה מהליגה השלישית. "רק החתימה חסרה", נכתב בידיעה והעסקה עשויה להיחתם עוד היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי