ריקן צחק: קיללתי את עטר בלב. איביץ': שער מדהים

אבי ריקן
אבי ריקן | אודי ציטיאט

קשר מכבי תל אביב אחרי ה-0:1 על פרנצווארוש והעלייה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית: "רציתי לקבל מאלירן את הכדור". המאמן: "היריבה שלנו בשלב הבא היא אחת הקבוצות הכי טובות בסרביה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית אחרי שגברה על פרנצווארוש 0:1 משער אדיר של אלירן עטר ועלתה בזכות 1:2 בסיכום שני המשחקים. בשלב הבא מחכה לצהובים רדניצ'קי הסרבית. 


 

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' סיפר: "היה קשה, גם בשבוע הבא לא יהיה קל. הכי חשוב זה שעלינו שלב והשגנו את המטרה וכעת הראשון כבר בסיבוב הבא. שיחקנו מול יריבה חזקה, אך התכוננו לכך".


 

על היריבה הבאה: "אני מכיר אותה, אחת הקבוצות הטובות בסריבה אחרי פרטיזן בלגרד והכוכב אדום. יהיה קשה, אבל אנחנו תכונן כמו שצריך". על השער של עטר: "ביצוע מדהים. יש לנו סגל עמוק ונצטרך להתמודד עם זה".


אבי ריקן אמר בסיום: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר ומאמינים שנראה יותר טוב בכל יום שיעבור. המשחק הזה ייתן לנו ביטחון והכי חשוב עכשיו, בשלבים האלה, זה לנצח. אני לא זוכר שבשנים האחרונות קיבלנו יריבות כל כך טובות בשלב כזה מוקדם".


התיאום: "דברים מתחילים להתחבר? מוקדם לקבוע עדיין. יש צוות חדש, אנחנו ביחד חודש בסך הכל, אני מרגיש שכל יום אנחנו לומדים עוד ומתאימים את עצמנו לצוות המקצועי יותר ויותר. מאמין שנראה עוד יותר טוב בהמשך".



"לראות את כל היציע צהוב זה כיף". ריקן (אודי ציטיאט)


הקהל: "לראות את כל היציע צהוב ותומך זה עוזר וזה היה כיף. הקהל היה שם בשבילנו וחיזק אותנו ברגעים שהיינו צריכים אותו. אני שמח ואני מאמין ומקווה שבשבוע הבא יגיעו יותר".


השער של אלירן עטר: "לא ראיתי את הגול של עטר. רגע לפני שהוא בעט, קיללתי אותו בלב שלא נתן לי את הכדור ואז זה נכנס. אלירן נכנס טוב לעונה, אנחנו שמחים ואני מקווה שיהיו עוד שערים כאלה".


העומס בהתקפה: "גם בעונה שעברה היה לנו סגל רחב. אנחנו אוהבים תחרות, רוצים לשחק כמה שיותק משחקים בכמה שיותר מסגרות, זה טוב לנו והצוות ישתמש בכולם".



נכנס טוב לעונה. אלירן עטר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי