מתרחקת מב"ש: 0:2 יקר לדינמו זאגרב אצל אסטנה. צפו בתקציר

דינמו זאגרב
דינמו זאגרב | אודי ציטיאט

מוקדמות ליגת האלופות: הקרואטים כבשו שערי חוץ יקרים בקזחסטן והתקרבו אל עבר הפלייאוף, המפסידה במפגש הכפול תפגוש את המנצחת בין אלופת ישראל לניקוסיה. ליאז' חזרה מפיגור כפול מול אייאקס. ניצחון לבנפיקה

(גודל טקסט)
במקביל לקבוצות הישראליות שממשיכות את דרכן במוקדמות הליגה האירופית, הערב (שלישי) מתקיימים שבעה משחקים במסגרת שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות כשבמשחק המוקדם דינמו זאגרב גברה בחוץ 0:2 על אסטנה הקזחית. מאוחר יותר סטנדרד ליאז' חזרה מפיגור כפול וסיימה ב-2:2 מול אייאקס, אך היא תגיע לגומלין בהולנד בנחיתות בשל שני שערי החוץ שספגה. בנפיקה ליסבון השיגה 0:1 יקר על פנרבחצ'ה.


אסטנה – דינמו זאגרב 2:0
יריבתה של הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, השיגה ניצחון חוץ יקר מאוד בקזחסטן כשגברה 0:2 על אסטנה במסגרת שלב המוקדמות וסידרה לעצמה מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בין הקבוצות בשבוע הבא בקרואטיה. גולת הכותרת עבור אוהדי הפועל באר שבע היא שלמעשה הסיכוי של אלופת ישראל לפגוש את הקרואטים בשלב הבא נמוך מאוד. אם אסטנה תצליח בגומלין להפוך את התוצאה בתוספת ניצחון של באר שבע מול ניקוסיה בצמד המפגשים, הקבוצות יפגשו שוב הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אך כרגע נראה שהמנצחת בין אלופת ישראל לאלופת קפריסין תתמודד מול הקזחים.


הקרואטים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-39 משער של בודימיר אחרי מבצע בישול פנטסתי של דני אולמו הספרדי. אסטנה מצידה המשיכה להפעיל לחץ על הגנת האורחים אך ללא הועיל ובדקה ה-84 אולמו הנהדר השלים משחק מצוין כשכבש את השער השני ונתן לקבוצתו מקדמה נהדרת לקראת משחק הגומלין שכאמור ייערך בשבוע הבא בקרואטיה. 


תוצאות נוספות

סטנדרד ליאז' – אייאקס 2:2

לליאז': מהדי קרסלה (67) ורנאוד אמונד פנדל (90). לאייאקס: קלאס יאן הונטלאר (19) ודוסאן טאדיץ' (34).

 

קרבאח – באטה בוריסוב 1:0

לבאטה בוריסוב: סטניסלב דראגון (36)

מאלמו – וידאוטון 1:1

למאלמו: אנדרס כריסטיאנסן (62). לווידאוטון: לואיק נגו (71)


סלביה פראג – דינמו קייב 1:1

לסלביה פראג: ג'וזף הוסבאואר פנדל (90). לדינמו קייב: בנג'מין ורביץ' (82) 

הכוכב האדום בלגרד – ספרטק טרנאבה 1:1

לכוכב: אריק גרנדל (25). לספרטק: אל פרדו בן מוחמד פנדל (23)
 

בנפיקה ליסבון – פנרבחצ'ה 0:1

לבנפיקה: פרנקו צ'רבי (69) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי