פיקוד העורף אישר: המשחק של ב"ש מול אפואל ניקוסיה יתקיים

טרנר
טרנר | צילום: מאיר אבן חיים

אחרי שרקטה נפלה מחוץ לעיר, הקרב במוקדמות הליגה האירופית היה מוטל בספק. הערכה מחודשת קבעה: כרגע, הכל כמתוכנן. האלופה הודיעה שכל תושב מעוטף עזה שיגיע לאצטדיון יקבל כרטיס כניסה בחינם

(גודל טקסט)
הערכה מחודשת שביצע הערב (חמישי) פיקוד העורף קבעה כי המשחק בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה מקפריסין במוקדמות הליגה האירופית, יתקיים כמתוכנן, (20:00, שידור ישיר בספורט1). בנוסף, האלופה הודיעה שכל תושב עוטף עזה שיגיע עם תעודת זהות לקופות האצטדיון יקבל כרטיס כניסה למשחק ללא עלות כספית.


קיומו של המשחק הוטל אחר הצהריים בספק בעקבות רקטה שנורתה לעבר העיר באר שבע ונפלה בשטח פתוח. אזעקה נשמעה בבירת הנגב ובהפועל באר שבע עקבו בדריכות אחר ההתפתחויות הביטחוניות ברצועת עזה והתחדשות ירי הטילים לעבר יישובי הדרום. פיקוד העורף ביצע כאמור הערכת מצב בשעה 17:00 לגבי קיום המשחק והחליט כי נכון לעכשיו, הכל מתנהל בעיר הדרומית כרגיל.


עיריית באר שבע התכנסה בצהריים לישיבת חירום בעקבות ירי הטילים לכיוון העיר. נציגי אופ"א שנמצאים בבירת הנגב קיבלו עדכונים שוטפים באשר להתפתחויות הביטחוניות, וגם להם היה מנדט להורות על ביטול המשחק בטרנר. נציגי היריבה מקפריסין, היו כל העת מתואמים עם אנשי אופ"א. 


כלי התקשורת בקפריסין דיווחו אחר הצהריים ששחקני אפואל ירדו למרחב מוגן אחרי האזעקה שהייתה בבאר שבע וחלקם נכנס לפאניקה. מקפריסין נמסר שאופ"א שקלה לבטל את המשחק בלי קשר להחלטה הישראלית. נשיא הקבוצה הקפריסאית ביקש תחילה לדחות את המשחק לאור המצב. עם זאת, פרסמה הקבוצה הודעה שבה נאמר כי היא תקבל כל החלטה של אופ"א לגבי קיום ההתמודדות.


המשחק הערב, שיהיה הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, עשוי להיות משחקו הראשון בסגל של השוער אריאל הרוש, שנרשם באופ"א במקומו של השוער היווני יאניס אנסתיס.






במקביל, הפועל באר שבע חתמה על הסכם חסות עם חברת אביסרור משה ובניו במסגרתו תמשיך החברה להופיע על חולצות המשחק של האלופה. בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת אמרה: "בין הפועל תדיראן באר-שבע לבין אביסרור משה ובניו קיים קשר טוב ועמוק אשר נמשך כבר שנים רבות ומלמד על יציבות ושותפות אמיתית וטובה לשני הצדדים. אני משוכנעת שקשר זה יימשך עוד שנים ארוכות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי