דיווח: העסקה נסגרה, טרבזונספור תשלם לב"ש 1.1 מיליון יורו על וואקמה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

בטורקיה טוענים שהצדדים הצליחו לגשר על הפערים והשחקן בעצמו פתר את המחלוקת על מספר התשלומים כשניהל מו"מ מול ראשי האלופה. הניגרי אמר לחבריו: "אעשה הכל בשביל להעלות את הקבוצה לשלב הפלייאוף"

(גודל טקסט)
האתר הטורקי הנחשב "ספורקס" פרסם אחר הצהריים שעסקת העברתו של טוני וואקמה מהפועל באר שבע לטרבזונספור נסגרה. תחילה האלופה דרשה 1.5 מיליון יורו תמורת הניגרי ובסופו של דבר הצדדים סיכמו על 1.1 מיליון יורו. מעבר לפערים הכספיים, הקבוצה מבירת הנגב דרשה שהכסף יועבר בתשלום אחד והטורקים מבחינתם התעקשו על שניים. כעת, על פי הדיווח, גם הבעיה הזו נפתרה לאחר שהשחקן בעצמו שוחח עם ראשי באר שבע שנעתה לבקשתו ותקבל את הכסף בסופו של דבר בשתי פעימות. 


מסתמן שהמשחק הקרוב כאמור יהיה גם משחק הפרידה של וואקמה מקבוצתו בשלוש השנים האחרונות. כפי שפרסמנו כאן לראשונה, הגנרל סיכם בטרבזונספור ויחתום בסיום הבדיקות הרפואיות. בלילה שבין חמישי לשישי הוא אמור להמריא מקפריסין לטורקיה, ולא יחזור עם אוגו ושות' לישראל. במקביל צומצמו כאמור הפערים הכספיים וכעת כל הסימנים מצביעים לעבר הכיוון החיובי.


בתוך כך, באר שבע נחתה לפני זמן קצר (שלישי) בקפריסין ותחת סידורי אבטחה קפדניים עשתה את דרכה לבית המלון שבו תשהה ביומיים הקרובים. למשחק הגומלין בחמישי הקרוב מול אפואל ניקוסיה (20:00, ישיר בספורט1) במוקדמות הליגה האירופית תתייצב האלופה עם שני חלוצים טבעיים בלבד, עדן בן בסט ובן שהר, לאחר שנפרדה בנוהל קרב מזורז מחלוצה הצ'כי תומאש פקהארט שסיכם בלאס פאלמאס מהליגה הספרדית השנייה. אגב, הליגה הזאת משמשת אכסניה גם עבור איסאק קוואנקה, שנפרד מבירת הנגב לפני מספר שבועות.


וואקמה נחת כאמור גם הוא באי השכן, ובשיחות עם חבריו אמר "אעשה הכול כדי לעזור לבאר שבע לעלות לשלב הפלייאוף". יחד איתו מקווים האדומים להשיג את התוצאה המתאימה כדי להציל את העונה האירופית. מאור מליקסון משדר אופטימיות למרות הפגיעה בשריר, אבל כנראה יפתח על הספסל. דודו גורש יקבל עדיפות על אריאל הרוש והוא צפוי לפתוח ביום חמישי בין הקורות. השוער "הקפריסאי" מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה במדים החדשים במאבק על הדירוג בגביע הטוטו, בראשון הקרוב מול מכבי נתניה. 



פתר את המחלוקת בעצמו. טוני וואקמה (דני מרון)

  

אפואל והפועל נפרדו במפגש הראשון בתיקו 2:2, ופירוש הדבר שבאר שבע חייבת לנצח מחרתיים. תיקו 3:3 גם יספק את הסחורה כמובן. מאות אוהדים מבירת הנגב יגיעו בעקבות קבוצתם לניקוסיה, כמה מהם בודקים דרכים יצירתיות להגיע למחוז חפצם. מפעילי יאכטות הביעו נכונות להשיט את בעלי הממון מבין הבאר שבעים, במחיר של 2,000 שקל ליחיד בקבוצה של 10 אנשים, להפלגה לשני כיוונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי