בכר: "אנחנו באים לנצח". בן בסט: מאמין שנעשה את זה"

עדן בן בסט, ברק בכר
עדן בן בסט, ברק בכר | אודי ציטיאט

אחרי ה-2:2 בטרנר, המאמן התייצב למסיבת העיתונאים לקראת הגומלין מול אפואל בניקוסיה (חמישי ב-20:00, ישיר בספורט1) והבהיר: "יש לנו את הכלים לעשות את זה". החלוץ התייצב לצידו: "חייבים לעבור, לא חשוב איך"

(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 במשחק הראשון, ניצחון דחוק או תיקו מטורף (3:3 למשל) יצילו את העונה האירופית של ברק בכר והפועל באר שבע מחר (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) בניקוסיה מול אפואל. המצרכים הדרושים: שילוב של המחצית הראשונה מול דינמו זאגרב בטרנר והמחצית השנייה נגד הקפריסאים.


ברק בכר הגיע לניקוסיה עם הסכין בין השיניים. ערב "הקרב על אירופה" התייצב מאמן האלופה במסיבת העיתונאים והתייחס לחשיבות הגומלין מול אפואל ניקוסיה: "אנחנו באים לנצח, ויש לנו את הכלים לעשות את זה. לא נרצה לסיים את דרכנו מוקדם באירופה, נשחק על החיים שלנו, והשחקנים שלנו מודעים לזה".


מודע לגודל השעה התייצב החלוץ עדן בן בסט לצדו של בכר והוסיף עוד כמה משפטים מעוררי מוטיבציה: "ברור שאנחנו חייבים להבקיע ונערכנו בהתאם. למרות שעומדת מולנו יריבה מאוד חזקה, אני מאמין שבעזרת השם נעשה את זה. יש לנו את היכולת לשחזר את המחצית השנייה, הטובה, מהשבוע שעבר. כל אחד מאיתנו צריך להתייחס למשחק הזה כאל גמר גביע. לא חשוב איך, חייבים לעבור לשלב הבא".



בכר ובן בסט במסיבת העיתונאים בקפריסין (אודי ציטיאט, ניקוסיה)


טוני וואקמה, האקס פקטור של ב"ש באירופה, ממתין לעשן לבן שיבשר על סגירת העסקה להעברתו לטרבזונספור, ואת השעות שלפני האימון המסכם הערב העביר בסיורים רגליים ברחובות ניקוסיה. מלווה בג'ון אוגו, חברו הטוב, ניסה הגנרל להתרכז לקראת הופעת הפרידה שלו מהמדים האדומים, אם וכאשר. אוגו, שסומן כבר לפני שנה על-ידי קבוצות מהליגה הטורקית, "עדכן" הערב את הפוסט שהעלה בשעות הבוקר, ובשיחות עם חבריו לקבוצה טען שאמירותיו ברשתות החברתיות לא תמיד מכוונות לקבוצה המעסיקה אותו.

שני הכוכבים הניגרים ירכזו מחר, מטבע הדברים, את תשומת הלב של הקפרסיאים, שדרשו בשעות האחרונות בשלומו של מאור מליקסון. "השלישייה הזאת, וואקמה, אוגו ומליקסון, יכולה לשחק ברמות הגבוהות באירופה", אמר לספורט 1 עיתונאי קפריסאי. לידיעת קוראינו באי השכן, מליקסון דיווח על שיפור במצב השריר אבל ההחלטה לגבי שיתופו תתקבל סמוך לשריקת הפתיחה.




"כל אחד מאיתנו צריך להתייחס למשחק הזה כאל גמר גביע". בן בסט (אודי ציטיאט, ניקוסיה)

"יש לנו את הכלים לעשות את זה" (אודי ציטיאט, ניקוסיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי