פטריק מורטנסן: השחקנים של מכבי בעטו לי בראש שלוש פעמים

שחקני סארפסבורג חוגגים
שחקני סארפסבורג חוגגים | אודי ציטיאט

בנורגביה חגגו את ה-1:3 המפתיע של סארפסבורג הקטנה על מכבי תל אביב, החלוץ פטריק מורטנסן סיפק ציטוט הזוי: "רק מראה כמה הם אקרובטיים". המאמן גייר באקה: "בכלל לא התכוונו להוביל 0:2 אחרי חמש דקות"

(גודל טקסט)

נורבגיה בטירוף מהעובדה שסארספורג הקטנה בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. "VG", העיתון המוביל בנורבגיה, כתב כי לשחקנים של המאמן גייר באקה יש את כל הסיבות בעולם להאמין שהם יוכלו לעבור את מכבי תל אביב והם צריכים להיות מרוצים מהניצחון למרות שמכבי תל אביב הצליחה לכבוש שער חוץ.

חלוץ הקבוצה פטריק מורטנסן, שכבש את הפנדל השלישי והבקיע את שער הניצחון ברייקה, אמר: "זה לא אני לבד מעלה את הקבוצה לשלב הבתים. נצטרך להתאמץ באותה צורה גם בישראל. זה יהיה משחק שונה לחלוטין וזה הולך להיות משחק מאוד מרגש עבורנו ואנחנו כבר מצפים לו". החלוץ הדני סיפק אולי את הציטוט ההזוי של המשחק: "השחקנים של מכבי תל אביב בעטו בי בראש שלוש פעמים. זה רק מראה כמה הם אקרובטיים".

המאמן באקה הודה: "בכלל לא תכננו להוביל 0:2 כבר בדקה החמישית או השישית. תקפנו אותם באיזורים בהם לא היה להם נוח, אבל ברבע השעה האחרונה האחרונה של המחצית הראשונה נחנו קצת על החבלים כמו מתאגרף. בהפסקה דיברנו על התוצאה ועל מה צריך לעשות במחצית השנייה".

שחקני סארפסבורג חוגגים.
שחקני סארפסבורג חוגגים. "זה הולך להיות משחק מרגש עבורנו בישראל" (אודי ציטיאט, נורבגיה)

אוהדי הקבוצה פרשו ביציע כרזה שאמרה: "אין לנו מה להפסיד, אין לנו מה להפסיד", ולפי העיתון הקבוצה שיחקה על פי הפילוסופיה הזו. "הגשם והמגרש הסינטטי לא עזרו לקבוצה מתל אביב, שנראתה לא מוכנה למה שהנורבגים הכינו להם", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי