"דאבור שחקן מפלצתי. היינו שמים כסף להביא אותו בינואר"‎

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

אחרי עוד הצגה במדי רד בול זלצבורג עם שער בניצחון היוקרתי 2:3 בלייפציג, הישראלי קיבל תשבוחות מאוהדי קריסטל פאלאס מהפרמיירליג. מאמנו מרקו רוזה היה מרוצה בסוף המשחק: "השחקנים נלחמו וקיבלו את הפרס שלהם"

(גודל טקסט)
 יש דברים שכנראה נועדו לקרות. רד בול זלצבורג, על אף היותה קבוצה נהדרת עם תקציב עתק, בטח בסדר גודל לקבוצה מאוסטריה, כנראה נועדה לשחק בליגה האירופית. אחרי קמפיין נהדר במפעל בעונה שעברה שכלל הגעה עד לחצי הגמר אך אחרי עוד פיאסקו במוקדמות ליגת האלופות והדחה דרמטית לכוכב האדום בלגראד לפני מספר שבועות, הגיעה אלופת אוסטריה לליפצייג ארינה למפגש פיקאנטי שכונה 'הדרבי של רד בול' מול ליפצייג החזקה וגברה עלייה בתוצאה 2:3.


מי שכמובן התכבד בשער הראשון במשחק הוא לא אחר מהלגיונר הבכיר שלנו מונאס דאבור שהעלה את קבוצתו ליתרון ורשם את שערו העשירי (!) העונה בכל המסגרות אחרי שנגח את כדור הריבאונד בראשו שנהדף על ידי שוער המארחת. נראה שהשער הזה, בנוסף ליכולת האדירה שמגלה הישראלי מתחילת העונה, לא נעלמה מענייהם של אוהדים רבים בשאר העולם. אוהדי קריסטל פאלאס, קבוצה ששמו של דאבור כבר נקשר אליה בחלון ההעברות של הקיץ צייצו: "דאבור הזה הוא מפלצת אמיתית. מעניין אם העניין שלנו בו בקיץ היה אורגינלי באמת. הייתי שם עליו את הכסף שיבוא אלינו בינואר".


That Munas Dabbur is an absolute monster! I wonder if our interest was actually genuine or not…#CPFC

— CPFC HQ (@CPFCHQ) 20 בספטמבר 2018


ממאן זלצבורג, מרקו רוזה, אמר אחרי המשחק: "אחרי פגרת הנבחרות דיברנו על כך שאנחנו צריכים לדעת להתמודד עם מצבים קשים. ראינו אחד כזה היום כשלייפציג השוותה ל-2:2 ולא היתה לי הרגשה לרגע שהבחורים יתנו שיסיטו אותם מהמסלול. הם נלחמו עד הסוף וקיבלו את הפרס שלהם".


JAAAAAA!!!!!! SIEG IN LEIPZIG!!!! #RBLFCS#UNSERBEWERBpic.twitter.com/FXTOuwYXN8

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) 20 בספטמבר 2018


מחליפו של דאבור, החלוץ הנורבגי פדריק גולברדסן שנכנס במקטמו בדקה ה-84, כבש את שער הניצחון בדקה ה-89 ואמר: "הרגשה מטורפת. זו התחלה מצוינת עבורנו וזה מדהים לכבוש את שער הניצחון. היה חבל אם היינו שומטים כאן נקודה אחרי שכבר הולכנו 0:2".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי