צפו: סביליה ו-ויאריאל ניצחו בקלות ועלו לשלב 32 האחרונות

ויסאם בן ידר
ויסאם בן ידר | Gettyimages

האנדלוסים הביסו 0:3 את קרסנודאר, שהעפילה למרות ההפסד. הצוללת הצהובה ניצחה 0:2 את ספרטק וסיימה ראשונה. וגם: 90 דקות לטוואטחה בניצחון של פרנקפורט אצל לאציו, צ'לסי איבדה נקודות עם 2:2 בהונגריה

(גודל טקסט)
חציו הראשון של המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים בליגה האירופית הסתיים הערב (חמישי) ונקבעו באופן רשמי כל העולות בבתים 7-12.


בית 7
בבית הפתוח ביותר של הערב לא רשמו הפתעות. למרות שכל ארבע הקבוצות היו יכולות להעפיל לשלב הבא שתי הראשונות, ויאראיל וראפיד וינה עשו את המוטל עליהן כשהקבוצה הספרדית ניצחה 0:2 את ספרטק מוסקבה (לחצו כאן לצפייה בתקציר) והמועדון האוסטרי גבר 0:1 על ריינג'רס של סטיבן ג'רארד (לחצו כאן וצפו בתקציר).



ויאריאל נגד ספרטק מוסקבה (האתר הרשמי)


בית 8
שתי העולות לאציו פרנקפורט נפגשו במשחק חסר חשיבות שהסתיים בניצחון 1:2 גרמני שסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם, טאלב טוואטחה פתח בהרכב ושיחק 90 דקות (לחצו כאן וצפו בתקציר). במשחק השני פיינליסטית הליגה האירופית, מארסיי הפסידה 3:1 לאפולון לימסול וסיימה קמפיין אירופי משפיל במיוחד.


⏱FIN DE MATCH

Les Olympiens s'inclinent face à Limassol.#OMApollon 1⃣-3⃣ pic.twitter.com/FP0Cpm9LrI

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) December 13, 2018


בית 9
בבית נוסף בו כל הקבוצות היו יכולות לעלות לשלב 32 האחרונות סיימו בשני המקומות הראשונים גנק הביסה 0:4 את סארפסבורג ועלתה למקום הראשון ומאלמו חלפה מעל בשיקטאש אחרי ניצחון 0:1 בחוץ.


Genk now lead 4-0, and #UEL Scout Sander Berge is on the score-sheet! ️‍♂️ pic.twitter.com/qMcMUmsQKp

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) December 13, 2018


בית 10
סביליה הביסה 0:3 את קרסנודאר ועלתה מהמקום הראשון בבית, למזלה של הקבוצה הרוסית גם היא העפילה אל הפלייאוף עקב 0:0 מאכזב של סטנדרד ליאז' נגד אקהיסאר שרשמה את נקודתה הראשונה בליגה האירופית.



שחקני סביליה חוגגים (AFP)


בית 11
דינמו קייב שהבטיחה טרם המחזור את המקום הראשון בביתה הפסידה 0:1 ליבלונץ הצ'כית שהשיגה ניצחון ראשון במפעל. במקביל ראן גברה 0:2 על אסטנה ועלתה מהמקום השני.


בית 12
צ'לסי הפסידה נקודות ראשונות העונה בליגה האירופית אחרי שסיימה בתיקו 2:2 נגד וידיאטון, אך למרות ההישג ההונגרי, באטה בוריסוב היא זאת שתעלה מהמקום השני אחרי שניצחה בעשרה שחקנים 1:3 את פאוק סלוניקי באדמת יוון.



וויליאן (Gettyimages)


⏰ EARLY RESULTS ⏰

ℹ️ Rapid, Malmö, Sevilla, Krasnodar, Rennes, & BATE are through to the round of 32. #UELpic.twitter.com/qMLWE01lMj

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) December 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי