אוהדי צ'לסי שוב קראו קריאות גזעניות, המועדון: "חסרי מוח"

אוהדי צ'לסי
אוהדי צ'לסי | AFP

פחות משבוע לאחר התקרית כלפי סטרלינג, שוב נשמעו קולות פוגעניים ביציע של הבלוז. דובר המועדון הגיב: "נפעל נגדם בכל העוצמה", סארי: "לא הבנתי את השירים שלהם". מוראטה סובב את הברך, לא ברור לכמה זמן ייעדר

(גודל טקסט)
חמישה ימים לאחר השערורייה בה אוהד צ'לסי קילל בקריאות גזעניות את ראחים סטרלינגבמשחק בין הבלוז למנצ'סטר סיטי וארבעה אוהדים הורחקו, חזרו אוהדיה הגזענים של צ'לסי לפעולה במשחק נגד וידאוטון בבודפשט שהסתיים בתיקו 2:2. למשחק לא היתה משמעות לצ'לסי, שכבר עלתה לשלב הבא, אבל האוהדים היו הכוכבים האמיתיים.


ב"דיילי מייל" דווח ששוב קבוצה קטנה של אוהדים עשתה בושות למועדון, שהבעלים שלו יהודי (רומן אברמוביץ'), יש לו בסיס אוהדים יהודי וחברי הנהלה יהודים. באביב הם גם אמורים לשחק נגד ניו אינגלנד רבולושין בבוסטון במשחק ידידות במסגרת קמפיין נגד אנטישמיות, כשאברמוביץ' יתרום מיליון ליש"ט לקרן שנלחמת בגזענות. למרות כל אלה, קבוצת אוהדים קראה קריאות אנטישמיות במהלך המשחק. האוהדים נשמעו קוראים קריאות גנאי נגד טוטנהאם ואוהדיה, שמזוהים עם יהודי אנגליה, וצעקו "יידס, יידס" שהיא קריאת העידוד של טוטנהאם, אבל "יהודים" באידיש.


דובר צ'לסי גינה אתמול את האוהדים, שהיו במדינה בה הגזענות נפוצה מאוד, ואמר: "הם אנשים חסרי מוח. אין מקום להתנהגות הזאת אצלנו. אנחנו מגנים אותה בכל תוקף. נפעל נגדם בכל העוצמה". במועדון חוששים שהפעם לא יוכלו לזהות אותם בהיעדר מצלמות. סארי הגיב לאחר המשחק: "לא שמעתי ולא הבנתי. קשה לי להבין את השירים האלה באנגלית". העיתון "טיימס" הלונדוני ועיתונים אחרים הקדישו לפרשה בבודפשט את שער הספורט שלהם. 


TIMES SPORT: Chelsea's new racism shame #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/LbYSuNqhm4

— Neil Henderson (@hendopolis) 13 בדצמבר 2018


אלברו מוראטה, עליו פורסם שהציע את עצמו לברצלונה פתח בהרכב ולרוע מזלה של צ'לסי נפצע והוחלף במחצית על ידי אוליביה ז'ירו. הצרפתי, שהשווה ל-2:2 בבעיטה חופשית מצוינת, קיבל ב"דיילי מייל" את הציון 9 כמצטיין המשחק. מוראטה כנראה סובב את הברך, אבל סארי טען אחרי המשחק שהפציעה לא נראית לו רצינית. למרות זאת, הפציעה היא עוד רגע מתסכל בעונה הגרועה שעובר מוראטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי