גאטוסו: "אם אתה מתפרק ברגע שמשהו קורה, מגיע לך לעוף"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

מאמן מילאן האשים את שחקניו לאחר ההדחה המבישה בשלב הבתים של הליגה האירופית: "במשחק כזה היינו צריכים לעלות עם אש בעיניים". לאציו הודחה עם הפסד לפרנקפורט, שאוהדיה נעצרו לאחר התפרעויות ברחובות

(גודל טקסט)
מילאן המשיכה אתמול (חמישי) שבוע שחור של האיטלקיות בגביעי אירופה. אחרי שנאפולי ואינטר הודחו מליגת האלופות, עשו זאת הרוסונרי בליגה האירופית. אולימפיאקוס הדיחה אותה עם 1:3 ענק, כשביבראס נאתכו שותף לניצחון ב-22 הדקות האחרונות. התקשורת האיטלקית קיבלה בצורה קשה את ההפסד. "קוריירה דלו ספורט" כתב: "מילאן התמוטטה. לאונרדו זעם על פנדל שהומצא". גאזטה דלו ספורט" כתב: "גיהנום למילאן שאמרה שלום לליגה האירופית".


מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו האשים את שחקניו: "אם אתה מתפרק לחתיכות ברגע שמשהו לא טוב קורה, מגיע לך לעוף". מילאן היתה יכולה להפסיד 1:0 או 2:1 ועדיין לעלות, אבל ההפסד 3:1 מפנדל שנוי במחלוקת היה משהו שהקבוצה התקשתה לעכל. זוהי הפעם הראשונה מאז עונת 1999/0 שמילאן לא עולה משלב הבתים של מפעל אירופי. גאטוסו הוסיף: "זו אכזבה עצומה. קשה לעכל אותה. יש מיליוני אוהדים למילאן ואיכזבנו את כולם. אולי היו כמה החלטות שיפוט בעייתיות, אבל אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. לא מגיע לך לעלות ל-32 הגדולות כשאתה נותן ליריבה שלך את המשחק במתנה. נראה לי שהבעיה העיקרית שלנו היתה חוסר ניסיון. במשחק כזה אתה צריך לעלות עם אש בעיניים".


על הפעולות של אוהדי אולימפיאקוס במשחק: "הם זרקו לנו כדורים בכוונה והפעילו חצוצרה ששיגעה אותנו, אבל הכל לגיטימי מבחינתם. האווירה היתה קשה, אבל זה לא תירוץ לקבוצה כמו מילאן. היה לנו קשה נגדם בכדורים נייחים כי יש להם שחקנים מאוד גבוהים".


Sulla #Gazzetta in edicola:
❌ Inferno #Milan, addio Europa League
✍️ #Marotta nel mondo #Inter
⚽️ #Allegri specialista del turnover
Nadya. Doro. Simona. Tre azzurre sul podio
⛷️ L'Italjet va all'attacco della Saslong. Oggi Super G
E… molto altro! pic.twitter.com/plupfodse6

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 14 בדצמבר 2018


המנהל הספורטיבי של מילאן לאונרדו נתן גיבוי לגאטוסו כשאמר: "ההדחה לא היתה הוגנת. השופט הרג אותנו וברגע הכי מכריע של המשחק העניק פנדל על עבירה של איגנסיו אבטה שלא היתה בכלל. בימים שיש כבר VAR אתה לא יכול לקבל יותר טעויות כאלה".


גם לאציו הפסידה אתמול, 2:1 לפרנקפורט בבית, והגרמנים רשמו שיא כשהפכו לקבוצה הגרמנית הראשונה שזוכה במלוא הנקודות בבית מוקדם בגביעי אירופה. פרנקפורט עשויה להיענש מכיוון שאוהדיה התעמתו עם המשטרה. חמישה אוהדים נעצרו ובכיכרות רבות בעיר היו עימותים ואוהדים גרמנים הפכו פחי זבל, השתוללו וגרמו לנזק רב. הקבוצה עשויה לספוג קנס כספי כבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי