סארי: "הביטחון חזר אלינו, זה לא קל אחרי התבוסה לסיטי"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צ'לסי נרגע לאחר ה-1:2 בחוץ על מאלמו בליגה האירופית: "שיחקנו טוב, רק טעות שלנו הובילה לשער שלהם". המשטרה נאלצה להתערב בתגרה בין מחנות האוהדים, אדן הזאר כמעט הותקף על ידי אוהד שפרץ למגרש

(גודל טקסט)
אדן הזאר היה מעורב אתמול (חמישי) בתקרית מכוערת במאלמו, אחרי המשחק בו ניצחה צ'לסי 1:2 את הקבוצה השבדית. רוס ברקלי ואוליביה ז'ירו כבשו לבלוז, אבל דווקא הזאר היה מעורב בפעילות שהוא לא רגיל אליה. אחרי השריקה, פלש לכר הדשא אוהד של מאלמו ודרש את החולצה של הזאר שסירב לתת לו. האוהד התעקש ותפס את הכוכב הבלגי עד שלא היתה לו ברירה אלא לתת לו את החולצה. סדרנים נאלצו להתערב. הזאר ניסה להקטין את מימדי התקרית וטען: "הוא רק רצה את החולצה שלי. לא קרה שום דבר". הדבר מעלה ספקות לגבי בטיחות השחקנים, כי אותו אוהד גם היה יכול בקלות לשלוף סכין


מאוריציו סארי נרגע אתמול אחרי הניצחון, מספר ימים לאחר התבוסה הכי גדולה של המועדון בפרמיירליג, 6:0 למנצ'סטר סיטי. סארי הביע שביעות רצון מהתוצאה, למרות שצ'לסי הובילה 0:2 לפני שמתיאו קובאצ'יץ' פישל והמארחת השיגה שער מצמק. "אם היינו סופגים שער כמו שספגנו במשחקים נגד קבוצות כמו סיטי, יונייטד או טוטנהאם, היינו סופגים שלושער בעשר דקות", אמר המנג'ר.


סארי היה מרוצה בסך הכל מהתוצאה ופחות מהיכולת: "אני מרוצה כי הביטחון חזר אלינו. לא היה קל לחזור אחרי ההפסד במשחק נגד סיטי. אני חושב ששיחקנו די טוב. סיכנו את עצמנו רק בכדורים חופשיים בגלל שהם יותר פיזיים מאיתנו. יכולנו לכבוש יותר. רק טעות שלנו הביאה לשער שלהם. כשהובלנו 0:2 היו לנו עוד שלושה-ארבעה מצבי כיבוש".


pic.twitter.com/lr58YofVzg

— Hazard Stuff (@HazardStuff_) 14 בפברואר 2019


לצ'לסי היה צפוי מבחן לא קל, כי מאמן מאלמו אובה רוסלר ששיחק בסיטי ואימן ארבע קבוצות אנגליות מחוץ לפרמיירליג (בין השאר וויגאן ולידס) טען לפני המשחק שהוא מאושר מהתבוסה של צ'לסי לסיטי והאצטדיון ירתח למרות הקור. ב"סוודבנק" אכן היה סוער. אבוקות הודלקו, מחנות האוהדים זרקו זה על זה פחיות בירה והמשטרה נאלצה להתערב. אופ"א אמורה לסגור חלק מהאיצטדיון של מאלמו בגלל קריאות גזעניות במשחקים קודמים והאירועים אמש לא יסייעו להם.


בצ'לסי יכולים אולי להתעודד מהעובדה שהיכולת שלהם במחצית השנייה היתה טובה יותר, והם נראו מוכנים יותר לשני המשחקים הקשים הבאים נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע האנגלי וגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי המפחידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי