נציגי ברצלונה עקבו אחרי יוביץ' בניצחון של פרנקפורט על אינטר

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | AFP

הסרבי שכבש את שער הניצחון והעלה את הקבוצה הגרמנית לרבע הגמר זכה לביקור מאריק אבידל, גם ריאל מדריד מתעניינת בו. הנראזורי כואבים את ההדחה, ספאלטי: "עשינו טעות נאיבית, איבדנו את האיזון"

(גודל טקסט)
אינטר הפסידה אתמול (חמישי) 1:0 לפרנקפורט והודחה מהליגה האירופית אחרי 0:0 במשחק הראשון בגרמניה. דווקא בבית בסן סירו, השחקנים של לוצ'אנו ספאלטי פישלו ואולי נזכרו שחסר להם סקורר כמו מאורו איקרדי שממשיך להחרים את הקבוצה. ביציעי סן סירו אפשר היה למצוא את המנהל הספורטיבי של ברצלונה אריק אבידל שבא לעקוב אחרי חלוץ פרנקפורט לוקה יוביץ'. ברצלונה למעשה שלחה שלושה נציגים למשחק לראות את החלוץ, כשלצד אבידל ישבו גם האחראי על הרכש פפ סגורה ורמון פלנס. הם ראו את יוביץ' כובש כבר בדקה השישית. את הידיעה פרסם העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו, שאפילו צילם את שלושת נציגי בארסה לפני הכניסה לאיצטדיון.


יוביץ', ששמו עלה גם בריאל מדריד, מכונה בגרמניה "גרד מילר החדש". הוא כבש העונה 15 שערים בבונדסליגה ועוד שבעה בליגה האירופית ב-35 משחקים, ובישל שבעה נוספית. למעשה, הוא מושאל לפרנקפורט מבנפיקה, אבל לקבוצה הגרמנית יש אופציה לרכוש אותו בסיום העונה בסכום מצחיק כיום של 8 מיליון יורו. פרנקפורט עשויה לבצע את הרכישה ואז למכור אותו בעשרות מיליונים לאחת הגדולות. יוביץ' קיבל ציון 1 ב"בילד", בו הציון הכי גרוע הוא 5 והכי טוב הוא 0. סוכנו של השחקן הודה שהיה גם באצטדיון ונפגש עם אנשי ברצלונה, אבל אמר: "לא היה מו"מ. כולנו באנו לצפות בו".


#InterEintracht, #Barcelona's directors attend match to monitor #Jovic: the picture https://t.co/TwH7tlOBXK

— David Amoyal (@DavidAmoyal) 14 במרץ 2019


האכזבה באינטר מההדחה עצומה. לוצ'אנו ספאלטי אמר לאחר המשחק: "עשינו טעות נאיבית שאיפשרה ליוביץ' לכבוש וזה גמר לנו את המשחק. היה חסר לנו במשחק קצת מכל דבר. אחרי השער איבדנו את האיזון בקבוצה. לא החזקנו מספיק בכדור. קייטה באלדה פתח, אבל הוא לא שיחק כבר זמן מה. לקחתי סיכון וטעיתי כי היה חסר לו כושר משחק ונחישות. האמת שהפסדנו את המשחק מההתחלה אחרי שספגנו שער ולא ידענו להתארגן ולהתאושש". אינטר היתה עם סגל חסר, ודקות הסיום שיתפה שחקנים בני 16 ו-18. ביום ראשון אינטר תשחק נגד מילאן בדרבי, כשעל הפרק כרטיס לגביע האלופות.


Luka Jović in 2018/19 ‼️

35 games
22 goals
7 assists

Special talent.#UELpic.twitter.com/WF8tmTviOl

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) 14 במרץ 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי