מרקו בלבול: "היה קשה, אנחנו עוד רחוקים מכושר שיא"

בלבול
בלבול | אודי ציטיאט

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו לאחר ה-2:3 בסלובניה על מורה והתייחס ליריבה בסיבוב המוקדמות השני: "שטרסבורג זו כבר רמה אחרת, יהיה לא פשוט". ווילדסחוט: "יש לנו סיכוי בשלב הבא".

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ניצחה 2:3 את מורה בגומלין ותפגוש את שטרסבורג הצרפתית בשלב הבא, בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הירוקים יכולים להיות מעודדים בעיקר מכך שלמרות שנקלעה לפיגור מוקדם עקב טעות קשה של השוער גיא חיימוב, הגיעו גם השבוע מוחמד עוואד ויובל אשכנזי עם שערים חשובים, שהפעם גם היו כאלה שהשלימו מהפך בדרך למפגש מול מחזיקת גביע הליגה הצרפתי.


המשחק הראשון ייערך כבר בשבוע הבא בצרפת (חמישי, 25.7, ישיר בספורט1 החל מ-21:40) והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בסמי עופר. למרות המשוכה הגבוהה, המאמן מרקו בלבול אמר: "יש לנו קודם כל את רבע גמר גביע הטוטו בבית נגד הפועל ב"ש. שטרסבורג זו כבר רמה אחרת ונצטרך להתמודד עם זה. נעקוב אחריהם, נעשה הכנה ואני יודע שלא יהיה פשוט. ננסה לעשות את הכי טוב שלנו, ניתן לשחקנים לנוח פיזית ומנטלית אחרי שבוע לא קל. צריך לזכור שזה רק המשחק השני שלנו ואנחנו עדיין רחוקים מכושר מלא".


בלבול החמיא לכובשי השערים: "דיברתם על יובל, על עוואד – אני חושב שבסופו של דבר מכבי חיפה ניצחה בזכות המשחק הקבוצתי, וזה מה שחשוב מבחינתי. ראיתי את מכבי חיפה נחושה, רוצה ורצה על המגרש. ש יש גם דברים שעלינו לשפר כמו משחק ההגנה, אבל בסך הכל הייתי מרוצה מאיך שהשחקנים נראו".



אשכנזי. שני שערים בשלושה משחקים (אודי ציטיאט)


על מורה: "מגיע להם בראבו. הם שיחקו טוב, נתנו את הכל ואנחנו פתחנו רע מאוד את המשחק והם הבקיעו. הגענו להזדמנויות במחצית הראשונה ובחצי השני התקשינו מול הפיזיות שלהם. הכי חשוב עבורי שעלינו לשלב הבא. היה לנו קשה נגדם גם בבית וגם בחוץ".


יאניק ווילדסחוט, שרשם דקות בכורה בירוק, הוסיף: "התרשמתי מהקבוצה ואני שמח שזכיתי לשחק שוב. המאמן, השחקנים, האוהדים, כולם קבלו אותי מצוין ועכשיו אני רוצה לעזור לקבוצה, לשם כך הגעתי".

ההולנדי גם אמר בקצרה על שטרסבורג: "אם אנחנו נשחק את המשחק שלנו, נגן טוב יותר ונשחק טוב יותר בהתקפה, אז יש לנו סיכוי".
 


ווילדסחוט על כר הדשא בסלובניה. "יש לנו סיכוי" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי