בכר: "יכולנו לכבוש יותר". קלטינס: "יש פה קבוצה טובה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לאחר ה-0:2 הביתי על קייראט מאמן הפועל באר שבע צינן את ההתלהבות: "היה לנו מזל שלא ספגנו, שום דבר לא סופי". הרכש החדש מבית"ר ירושלים הוסיף: "שמח שנכנסתי ללב של האוהדים, אני מרגיש מעולה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי לעבר הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית – קבוצתו של ברק בכר ניצחה 0:2 את קייראט בטרנר בזכות שערי בכורה של רמזי ספורי ועדן שמיר, אך לא פחות חשוב מכך, שמרה על שער נקי לקראת מפגש הגומלין בקזחסטן.

מאמן הקבוצה ברק בכר אמר בסיום: "אין ספק שזו תוצאה טובה לא לספוג נגד קבוצה כל כך איכותית, היה לנו מזל שלא ספגנו, אך גם עם יותר מזל יכולנו לכבוש, אבל לא נהיה חזירים".

שער שנפסל בתוספת הזמן גרם לדפיקות לב: "השער הזה היה משנה את הכל והיה נותן להם דרייב מאוד גדול, 0:2 זו תוצאה מצוינת, אבל שוב זה לא סופי".

זה המשחק הכי טוב שלכם: "אמרנו שזה תהליך, לוקח לדברים חדשים זמן להתחבר, אפשר להיות יותר איכותיים ואם היינו יותר איכותיים נכבוש יותר, אבל ככל שהשחקנים יכירו אחד את השני הם יהיו יותר טובים".


"היה לנו מזל שלא ספגנו". ברק בכר מרוצה (דני מרון)

דוד קלטינס הוסיף: "אני מרגיש מעולה, יש פה קבוצה טובה, יש חברה צעירים שרוצים לעבוד וגם אמרתי קודם שיש אופי טוב ועדיין לא הכל גמור אבל עדיין התחושה מאוד טובה. גם בבית"ר נכנסתי מהר מאוד ללב כי האוהדים אוהבים שחקנים שנלחמים, אני אעשה הכל כדי שהאהודים יאהבו אותי ואני אמשיך להיכנס לעניינים".

על משחק הגומלין: "עשינו תוצאה טובה אבל עדיין לא יהיה קל, אני חושב שיכולנו לכבוש עוד גול או שניים, אבל אם נשחק כמו היום אנחנו נעלה לשלב הבא".


דוד קלטינס נכנס במהרה ללב של אוהדי הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי