אוהדי קייראט הדליקו זיקוקים בסמוך למלון של הפועל ב"ש

זיקוקים של אוהדי קייראט
זיקוקים של אוהדי קייראט | אלבום פרטי

הקבוצה מבירת הנגב סבלה מתקרית לא נעימה כאשר האולטרס של המועדון הקזחי ניסה להטריד את מנוחתם במהלך הלילה. שהר וסבג עשויים לפתוח על חשבונם של האסלביינק וקלטינס. צפו בבעיטה החופשית של בכר

(גודל טקסט)
שחקני הפועל באר שבע חוו לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) תקרית לא נעימה כאשר מספר מאוהדי קייראט, מארגון האולטרס של הקבוצה הגיעו באמצע הלילה סמוך לבית המלון של בו ישנו שחקני הפועל באר שבע בניסיון להטריד את מנוחתם. דווח כי במהלך האירוע היו אזעקות של מכוניות וכן רעשי פיצוץ עזים כאשר אוהדי קייראט הדליקו מספר זיקוקים סמוך למלון.


בנושא המקצועי, הקבוצה השלימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין הערב (17:25, שידור ישיר בספורט1), כאשר על פי המסתמן מאמן הקבוצה, ברק בכר, שוקל לבצע שני שינויים בייחס להרכב במשחק הראשון מול הקזחים, בו ניצחה באר שבע 0:2.


מלך שערי הקבוצה, בן שהר, צפוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבונו של ההולנדי, נייג'ל האסלבנייק, שיחכה להזדמנות שלו מספסל. כמו כן, הקשר נאור סבג עשוי לפתוח על חשבונו של דוד קלטינס.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добро пожаловать в Столицу Мира! Хуйпэл мы вас ждали! Мы Вас Победим! Спать не будете!

A post shared by Алма~Атинец Ультрас (@almaatinec_ultras) on




עשוי לרדת לספסל. דויד קלטינס (דני מרון)


בכר לא תרגל הרכב באימון המסכם שנערך תחת חום כבד, זאת בשל החשש מריגול של הקבוצה המקומית, אך בתדרוך הטקטי ביקש המאמן לשים דגש עם משחק ההגנה, בשל הערכה כי קייראט תפתח את המשחק בבליץ במטרה להשיג שער יתרון מוקדם. בבאר שבע ינסו לנצל זאת על מנת לכבוש במתפרצות. בכר אף השתעשע במהלך האימון בבעיטות חופשיות.




 




הרכב משוער
: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא, נאור סבג (דוד קלטינס), עדן שמיר, רמזי ספורי, ג'ימי מרין, בן שהר (נייג'ל האסלביינק).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי