"מכבי חיפה עברה דרך מדהימה מאז מינויו של מרקו בלבול"

ירדן שועה, מרקו בלבול
ירדן שועה, מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

בכרמל החמיאו למאמן לאחר ה-1:2 על שטרסבורג בסמי עופר: "הוא בנה בסיס לשנים הבאות והביא כבוד לכדורגל הישראלי", אך לא הסתירו את תחושת ההחמצה: "היינו צריכים להעפיל". סלליך ייצא לשיקום במכון מוביל בחו"ל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לא מעט ביקורת ספגו אנשי מכבי חיפה בחודש האחרון בנוגע לחיזוק הקבוצה לקראת מוקדמות הליגה האירופית, אך אמש (חמישי) כ-23 אלף אוהדים הריעו לשחקנים בירוק לאחר ההדחה בתום המפגש הכפול נגד שטרסבורג הצרפתית.

אחרי דקות ארוכות על כר הדשא ניסו חניכיו של מרקו בלבול לרדת לחדר ההלבשה, אך הקהל הגאה לא איפשר להם לעשות זאת והתעקש להודות פעם נוספת על ההקרבה. במכבי חיפה החמיאו לאוהדים על האווירה המחשמלת לאורך כל דקות המשחק ובמועדון מאמינים שהמשחקים האחרונים יובילו לצמיחה משמעותית בכמות המנויים.

"היינו צריכים לעלות לשלב הבא", הבהיר גורם במכבי חיפה וסיפר על התחושות לאחר ההדחה: "אנחנו יוצאים מהמפגש כפול עם טעם חמוץ-מתוק. לא נפלנו משטרסבורג והיה חסר לנו קצת מזל בשביל להעפיל, אבל בהחלט קיימת אופטימיות גדולה לקראת המשך הדרך".


לא נתנו לשחקנים לרדת מכר הדשא. אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

"בלבול בנה במכבי חיפה בסיס לשנים הבאות", החמיאו במועדון. "הוא הביא כבוד לכדורגל הישראלי והדרך שהקבוצה עברה מאז מינויו היא פשוטה מדהימה. מרקו לקח קבוצה שהייתה במרחק נגיעה מהקו האדום והוביל אותה למקום השני בליגת העל ולניצחון בסמי עופר על שטרסבורג הצרפתית במוקדמות הליגה האירופית – זה מדהים".

מי שזכו ללא מעט שבחים מאנשי המועדון הם השוער גיא חיימוב שהציג יכולת טובה והשאיר את הקבוצה במשחק וצמד הבלמים רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס, שכלל לא היו בתוכניות של הצוות המקצועי והוכיחו כי הם ראויים להזדמנות נוספות. בנוגע לגרשון, במועדון סבורים שמקומו בהרכב מובטח והוא יוביל את הגנת הקבוצה העונה.

למרות זאת, במכבי חיפה מבינים שהשבועות הקרובים יהיו קריטיים ובצוות המקצועי שואפים להתחזק בבלם, קשר אחורי וקשר עושה משחק. בלבול הבהיר פעם נוספת כי לא יקבל החלטה פזיזה לגבי רכש, אך גם הוא בטוח כי הסגל צריך להיות עמוק ואיכותי יותר. מי שככל הנראה יושאלו הם יהב גורפינקל, שי בן דודו, מוחמד אבו פאני ואולי אף איקוום אוטין – שעתידו טרם הוכרע.


השאיר את הקבוצה בחיים. גיא חיימוב (מאור אלקסלסי)

הקשר הפצוע סינטיהו סלליך, שקרע כזכור את הרצועה הצולבת בברכו, ייצא לתקופת שיקום נוספת באחד המכונים המובילים בעולם כדי לזרז ולהבטיח את החלמתו. בקרבת השחקן אמרו שלמרבה הצער, אין קיצורי דרך בפציעות מהסוג הזה, אבל הודו ליעקב שחר ולהנהלה על ההשקעה הפיזית והכספית בשיקום. סלליך מצדו, משקיע את המקסימום ועובד קשה מאוד כדי לחזור לעצמו: "מעבר לעבודה הקשה, הסבל והפגיעה הכלכלית, לא קל לשבת ביציע ולראות את חבריך משחקים", אמר השחקן לאחר הניצחון על שטרסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי