מאמן סודובה: "מכבי ת"א לא נופלת מסלטיק, הדריכות גבוהה"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הליטאים החלו את דרכם לישראל לקראת משחק הליגה האירופית ביום חמישי (20:15 בספורט4), צ'בורין החמיא: "זו קבוצה שהודחה מליגת האלופות, אבל היא משתפרת ממשחק למשחק. ננסה לחזור עם תוצאה חיובית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התבשרה אתמול (שני) בהגרלת שלב פלייאוף הליגה האירופית שהיא עשויה לפגוש את אחת מבין דינמו זאגרב ופרנצווארוש (המשחק הראשון ביניהן יהיה הערב, 20:55 בספורט4), תלוי מי תהיה המפסידה בסיכום מפגשי סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, אבל לשם כך יהיה על ולדימיר איביץ' ושחקניו קודם כל לעבור את סודובה הליטאית (המשחק הראשון ביום חמישי, ישיר בספורט4 החל מ-20:15).

אחרי שבעונה שעברה הצליחה סודובה להדהים את אפואל ניקוסיה הקפריסאית, אלופת ליטא בשנתיים האחרונות, שבסיבוב המוקדמות הראשון העונה הודחה על ידי הכוכב האדום בלגרד (נכנעה 2:1 בסרביה אחרי 0:0 בבית), הביסה את טרה פנה מסן מרינו 0:10 בסיכום המשחקים בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית והיא בהחלט שמה לעצמה למטרה לנסות להפתיע גם את מכבי תל אביב בדרך לשלב הפלייאוף.

"מכבי תל אביב כשלה בליגת האלופות", נכתב בתקשורת הליטאית לקראת המפגש – לא מתוך זלזול בצהובים, אלא כדי להמחיש עד כמה אלופת ישראל מכוונת מטרה להעפיל לפחות לשלב הבתים בליגה האירופית. נכתב כי המאמן ולדימיר צ'בורין "יצטרך להבהיר היטב לשחקניו שלא יהיו להם חיים קלים כמו מול היריבה מסן מרינו. זה כבר יהיה קרב רציני".


"יהיה קרב רציני". שחקני מכבי ת"א אחרי ההדחה לקלוז' (דני מרון)

צ'יבורין הקזחי לא חסך במחמאות למכבי תל אביב כשאמר בשדה התעופה לפני ההרמאה לתל אביב: "זו יריבה מאוד חזקה שממשחק למשחק משתפרת. ננסה לשחק טוב במשחק החוץ, אנחנו מתכוננים מאוד ברצינות ואפשר להרגיש שהדריכות גבוהה. זו קבוצה שהודחה מליגת האלופות ואני לא חושב שהיא פחות טובה מסלטיק או הכוכב האדום בלגרד".

לקראת המפגש בנתניה אמר: "אנחנו יודעים שתהיה תמיכה של אוהדי מכבי, אבל ננסה להשיג תוצאה חיובית". כשהתעקש העיתונאי הליטאי ושאל מה תהיה עבורו תוצאה חיובית, חייך המאמן ואמר: "תוצאה חיובית. ננסה לשחק על מתפרצות, כי מכבי תל אביב תנסה ללחוץ אותנו בביתה. יש לי שחקנים מנוסים שיכולים לעמוד בתנאים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי