אבוקסיס: "טוענים שנפטצ'י פייבוריטית, אבל נדבר על המגרש"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן בני יהודה מוכן לאזרים (חמישי, 19:55 בספורט3): "יריבה חזקה שעדיין לא ספגה במפעל, המטרה היא להשיג תוצאה טובה לגומלין". מורי: "מתכוננים טקטית, אנחנו באים עם אמונה". פנישי יפתח, גם ג'אן וגדיר בחוד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נחתה בבאקו לקראת המשחק מחר (חמישי 19:55, שידור ישיר בספורט3), וערכה כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים המסורתית באצטדיון "באקסל ארנה" שיארח את המפגש.

המאמן יוסי אבוקסיס הקרין לשחקניו קטעים משני משחקיה של נפטצ'י נגד ארסנל טולה הרוסית, מהשלב הקודם, כאשר הוא שם דגש בעיקר על החלק ההתקפי של האזרים ומזהיר את שחקניו מפני טעויות של חוסר ריכוז בחלק ההגנתי. אבוקסיס הזהיר בעיקר מפני הקשר הברזילאי דריו, שמנווט את משחק הקישור של נפטצ'י, החלוץ האזרי ראוף אילייב, שבמאזנו 7 שערים ב-46 הופעות במדי נבחרת אזרבייג'אן ושחקן הכנף הצרפתי, סטיבן ג'וזף-מונרוז, שהגיע העונה מגבאלה האזרית. הכתומים נערכים למשחק לא פשוט, מול יריבה שתתקוף ותנסה להשיג יתרון במשחקה הביתי, לקראת הגומלין במושבה בשבוע הבא.

על פי התרגול המסכם, צפוי בלם הרכש האלבני-קוסוברי, אלבן פנישי, לפתוח לצידם של דניאל פלשר ודן מורי במרכז ההגנה. אבישי כהן ואמיר רוסתום יהיו המגנים, כאשר בקישור המעובה ישחקו איסמעילה סורו, שי מזור ותאמבי סגס. בחלק הקדמי יפתח חלוץ הרכש מוחמד גדיר, לצידו של דור ג'אן, שאמור להיות העונה פקטור מרכזי בהתקפה הכתומה. הקפטן איציק עזוז, וצמד הקשרים איתן וולבלום ועמית זנטי, פצועים ולא המריאו עם הקבוצה לבאקו. גם המגן דור אלו, שחתם שלשום בקבוצה, נשאר בישראל ויעמוד לרשות המאמן בגומלין בשבוע הבא.


פנישי. רק חתם באמצע השבוע וכבר מיועד להרכב (בני יהודה, אתר רשמי)

במסיבת העיתונאים יוסי אבוקסיס אמר: "מחכה לנו משחק נגד יריבה חזקה מאוד. קבוצה עם הרבה מאוד שחקנים זרים איכותיים, שעדיין לא ספגה שער אחד במפעל. היא ניצחה 0:9 בסיכום שני המפגשים בסיבוב הראשון ו-0:4 בסיכום שני המפגשים בסיבוב השני, מול קבוצה טובה כמו ארסנל טולה".

"אנחנו בכל משחק רוצים להיות טובים", הוסיף אבוקסיס, "לכל משחק אנחנו מגיעים במטרה להוציא תוצאה טובה. אני יודע שזה לא פשוט, מדובר ביריבה חזקה והמטרה היא להשיג תוצאה טובה לגומלין".

הכתומים מגיעים כאנדרדוג: "זה נכון שכולם טוענים שנפטצ'י פייבוריטית במשחק הזה, אבל כבר הוכחנו בעבר שבסופו של דבר מדברים על המגרש. נפטצ'י קבוצה חזקה, אבל אנחנו באים לתת הכל מחר בשביל לחזור עם תוצאה טובה לישראל. אנחנו לא באים לאף משחק עם מחשבות רעות".

דן מורי.
דן מורי. "ראינו את המשחקים האחרונים שלהם" (אריאל שלום)

הקפטן הזמני דן מורי סיפר: "ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, אנחנו מתכוננים אליהם מבחינה טקטית. זה יהיה קשה, אבל כמו שאמר יוסי, אנחנו מגיעים לכל משחק עם אמונה ומחשבה חיובית".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דניאל פלשר, אלבן פנישי, דן מורי, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, שי מזור, תאמבי סגס, מוחמד גדיר, דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי