ריקן ואופאדו בתמונת ההרכב, אצילי עלול לעבור ניתוח נוסף

עומר אצילי
עומר אצילי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

איביץ' עשוי להשיב את צמד השחקנים שעלה מהספסל בגומלין של מכבי ת"א נגד סודובה (חמישי, 19:55, ישיר בספורט1). שחקן הכנף טרם החלים מניתוח הבקע ועדיין לא ברור מתי יפתח את העונה. ייני עדיין בספק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לקראת משחק הגומלין נגד סודובה הליטאית, שיערך ביום חמישי (19:55, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון ARVI פוטבול ארנה, מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה.

אחרי ההפסד הביתי 2:1 בשבוע שעבר בוחן הסרבי מספר אפשרויות לשינויים, כאשר אבי ריקן וצ'יקו אופאדו, שנכנסו כמחליפים במשחק הראשון, נמצאים הפעם בתמונת ההרכב ועשויים לפתוח. איביץ' שערך בימים האחרונים אסיפה קבוצתית, לצד שיחות אישיות, ניסה מספר הרכבים באימון אתמול ועדין לא ברור באיזה הרכב יפתח ביום חמישי.

לאיביץ' יש התלבטות במספר עמדות, בין השאר, לגבי הרכב שלישיית הקישור האמצעית והוא עשוי הפעם לוותר על אחד הקשרים האחוריים, לטובת שחקן התקפי יותר.


עשוי לחזור להרכב. אבי ריקון  (מכבי תל אביב, רשמי)

מי שצפוי להחמיץ את הגומלין, הוא הקפטן שרן ייני, שטרם החלים לחלוטין מהפציעה בשריר התאומים והוא עדין בספק גדול למשחק. ייני אגב, שוחח עם לא מעט שחקנים בשבוע האחרון, במטרה להרגיע את האווירה המתוחה שהייתה בקרית שלום אחרי ההפסד לסודובה. החלוץ ארון שויינפלד, שסובל מפציעה בכף רגלו, לא התאמן ולא ייצא עם הקבוצה לליטא.

שחקן נוסף שיעדר בתקופה הקרובה, הוא עומר אצילי, שלא מצליח להחלים מניתוח הבקע המפשעתי שעבר לפני חודשיים וחצי ולאחרונה אף חלה האטה בקצב ההחלמה שלו וייתכן שהוא יזדקק לניתוח נוסף וזמן החלמה ארוך עוד יותר מהמשוער. אצילי יחמיץ בוודאות את פתיחת העונה של הצהובים בליגה וכרגע לא ברור מתי יחזור לשחק.


שרן ייני עדיין בספק למשחק הגומלין (אודי ציטיאט)

במועדון עדיין לא קיבלו החלטות סופיות, בנוגע לעתידם של מספר שחקנים, שנמצאים בסגל בשלב זה, אולם עשויים לעזוב או להיות מושאלים, במקרה של הדחה מאירופה כבר ביום חמישי הקרוב. המגן מתן בלטקסה וכן שלושת הקשרים, עדן קארצב, איילון אלמוג ומתן חוזז, עדין לא קיבלו עדכון לגבי עתידם ובמועדון אמרו שאם הקבוצה תצליח בכל זאת להתגבר על סודובה בחמישי ואולי אף להמשיך לשלב הבתים של המפעל, המאמן ולדימיר איביץ' יצטרך סגל מעובה יותר, דבר שיגרום להישארותם של השחקנים בקבוצה.

לצד ההכנות והדריכות לקראת משחק הגומלין בליטא, עסקו אמש במועדון, בנושא מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה, כאשר נכון לאתמול נרכשו קרוב ל-17 אלף מנויים ובמועדון מאמינים שאפשר יהיה לחצות בקרוב את רף 20 אלף המנויים, מספר שיהווה שיא מנויים לקבוצה בליגת העל, בישראל.

בתוך כך, החל אמש (שני) תהליך הנחת משטח הדשא, באצטדיון בלומפילד המשופץ כאשר אתמול הועברו גלילי הדשא הענקיים על גבי משאיות מאזור פארק דרום לתוך האצטדיון עצמו וחלקים מהדשא כבר הונחו במהלך הלילה על המשטח.


אצטדיון בלומפילד המשופץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי