צ'רניאסקאס: "מודעים היטב לנקודות התורפה של מכבי, ננצל אותן לטובתנו"

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

עוזר מאמן סודובה דיבר לקראת הגומלין נגד אלופת ישראל (חמישי ב-19:55, ספורט1) והבטיח: "לא נחזור על הטעויות שעשינו בנתניה, אסור להשאיר לקבוצה ברמה הזו שטחים פנויים". האצטדיון בליטא צפוי להיות מלא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה מנתניה עם 1:2 מפתיע, סודובה נערכת בדריכות שיא לקראת גומלין סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נגד מכבי תל אביב (חמישי ב-19:55, ספורט1), כשהאצטדיון המקומי צפוי להיות מלא ב-6,500 ליטאים נלהבים שינסו לדחוף את קבוצתם לשלב הפלייאוף של המפעל השני בחשיבותו.

"לא נחזור על הטעויות שעשינו במשחק הראשון בישראל", הבטיח עוזר המאמן איבנייה צ'רניאסקאס וחשף את תוכנית המשחק של סודובה: "תכננו להשאיר את שחקני מכבי תל אביב חופשיים לחלוטין בחלק המגרש שלהם, רצינו שהם יחזיקו כמה שיותר כדור. במחצית הראשונה השחקנים שלנו עשו עבודה נהדרת. ב-45 הדקות האחרונות ביצענו יותר מידי שגיאות שנצטרך לתקן ואנחנו עובדים על זה באימונים".

על השער המצמק של צ'יקו אופואדו: "הם הבקיעו לאחר התקפה שלנו, לא כולם חזרו לעמדות שלהם ובעקבות כך הם השאירו לשחקני מכבי הרבה שטח לצאת להתקפת מעבר. לצערנו, קבוצה ברמה של מכבי מסוגלת לנצל את המרחב שנותנים לה והיא מענישה מהר מאוד. עשינו כמה טעויות טקטיות שנוצלו על ידי היריבה ואנחנו לא מתכוונים לתת לזה לקרות פעם נוספת".

"אנחנו מצפים שמכבי תפתח את המשחק בליטא עם לחץ כבד מתחילת ההתמודדות", הסביר צ'רניאסקאס. "ניתחנו את המשחק הראשון לעומק, אנחנו מכירים את נקודות התורפה שלהם וננסה לנצל את זה לטובתנו במטרה להעפיל לשלב הבא".


שחקני סודובה חוגגים בנתניה. "לא נחזור על הטעויות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי