איינוקו עשוי להצטרף, אבוקסיס: "זה אחד הרגעים השמחים שלי כמאמן"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן בני יהודה חגג את ההעפלה לפלייאוף הליגה האירופית לאחר ה-1:2 על נפטצ'י באקו: "השחקנים רעבים, ומי שרעב מצליח. סוד הקסם? זה השחקנים". בחמישי הבא: מאלמו מחכה. קשר ניגרי בן 25 ייבחן בגביע הטטו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מי היה מאמין? למרות ששינתה את פניה כמעט לחלוטין ונפרדה ממרבית שחקני ההרכב שלה, בני יהודה רשמה הערב (חמישי) הישג ענק כשהעיפה את נפטצ'י באקו האזרית והעפילה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שם היא תפגוש את מאלמו שנוצחה 1:0 אצל ז'רינסקי הבוסנית אך העפילה הודות ל-0:3 במשחק הראשו בשבדיה.

המשחק הראשון של בני יהודה ייערך ב-22.08 (חמישי) בשבדיה והחבורה המפתיעה של יוסי אבוקסיס תארח את הגומלין מול שבוע לאחר מכן באצטדיון המושבה, כשהיא חולמת על עלייה לשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו.

בעקבות העלייה, בבני יהודה ככל הנראה קיבלו תיאבון ולספורט1 נודע שסמואל מנדיי אינוקו (25), קשר ניגרי בעל אזרחות שבדית, אמור להתחיל להיבחן בקבוצה במהלך משחק הדירוג של גביע הטוטו בשבוע הבא. אשתקד שיחק אינוקו בטורקיה ולפני כן בליגה השבדית.

אבוקסיס התרגש לאחר המשחק: "זה אחד הרגעים הכי שמחים שלי בקריירה כמאמן, אולי אחרי הגביע. לעבור קבוצה חזקה כזו באירופה כשאנחנו בכלל לא מוכנים, כשהתחלנו באיחור והסגל עדיין לא שלם, זה מדהים. מי שכן שיחק סיפק לי כאב ראש חיובי גדול".

שחקני בני יהודה חוגגים.
שחקני בני יהודה חוגגים. "הצלחנו לגרום להם לא להגיע לשום מצב" (אריאל שלום)

סוד הקסם שלו: "אנחנו עוד בשלב מוקדם, אין פה קסם ולא כלום. השחקנים רעבים ומי שרעב יש לו מקום להצליח. הקהל הריע לי בסוף, ואני סימנתי להם להריע לקהל. אם שחקנים כמו דור ג'אן ומוחמד גדיר שיחקו מצוין, השגתי את מה שרציתי כמאמן. היתה לנו משחק מצוין מבחינה הגנתית, כי הם קבוצה מעולה והם לא הגיעו למצבים. הצלחנו לגרום להם לא להגיע לשום מצב והם קבוצה התקפית מעולה שהדיחו את ארסנל טולה, קבוצת צמרת ברוסיה. כולם עשו עבודה יוצאת מן הכלל".

"אני לא אתחיל לטפוח לעצמי על השכם, יש לי צוות מקצועי יוצא מן הכלל והנהלה אדירה שנותנת לי לעשות מה שאני מאמין בו. זה אני והשחקנים והצוות שלי וככה אנחנו, לא יוצאים משליטה ותמיד עם הרגליים הקרקע".

היריבה בשלב הבא: "מאלמו קבוצה אדירה, אני קצת ראיתי אותם. זו אופרה אחרת. נעשה את המקסימום. נתואשש, חסר לנו קצת משחקי ליגה. שני המשחקים האלה יכניסו אותנו לכושר. הכל היה מסורבל אבל הצלחנו לעזור יריבה קשה. ננסה, נראה מה יהיה".

חוגג עם השחקנים.
חוגג עם השחקנים. "ככה אנחנו, לא יוצאים משליטה" (אריאל שלום)

חיזוק לסגל לקראת המשך הקמפיין: "אם יהיה מישהו שאני חושב שיוכל לעזור לנו, נתחזק".

אחד המצטיינים במשחק היה מוחמד גדיר, שהגיע רק לפני חודש. "אני מרגיש שבני יהודה יכולה להחזיר אותי", אמר החלוץ, "ידעתי את זה לפני. אחרי העונה שעברה דיברתי עם יוסי, הבנתי שהוא יכול לתת לי את המקום, ואני מבוסוט שאני עוזר לקבוצה והיא עוזרת לי".

גדיר.
גדיר. "מאחל לעצמי כמה שיותר שערים" (אריאל שלום)

מה עבר בבני סכנין: "אני בקבוצה חדשה, מסתכל קדימה ואין לי מה להסתכל על סכנין. מאחל להם בהצלחה".

אפשר להגיע לשלב הבתים: "אני מאמין בקבוצה, יש חבר'ה צעירים שרוצים מאוד. אני מקווה שנמשיך להפתיע את כולם".

כמה שערים יכבוש: "מאחל לעצמי קודם כל בריאות, וכמה שיותר שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי