בכר על פיינורד: "ב"ש הוכיחה שיכולה להתמודד שווה בשווה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התייחס ליריבה בשלב הפלייאוף אחרי ה-1:3 על נורשפינג: "מועדון מפואר". על ניב זריהן: "הרוויח ביושר את דקות המשחק שלו". כובש הצמד: "נגיע להולנד במטרה להעפיל לשלב הבתים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע העפילה הערב (חמישי) לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית אחרי 1:3 על נורשפינג השבדית בטוטו-טרנר ו-2:4 בסיכום צמד המשחקים. בשלב הבא, רגע לפני שלב הבתים, מצפה לקבוצה מבירת הנגב מצופה לא פשוטה בדמותה של פיינורד ההולנדית, אצלה חניכיו של ברק בכר יתארחו כבר ביום חמישי הקרוב.

"כל פתיחת העונה הזו היא מותחן אחד גדול", אמר בסיום בכר. "אין באירופה משחקים קלים וזה לא משנה בכלל מה הרמה של היריבה. אתה תמיד צריך לשמור על ריכוז במשך 90 דקות, כי אם לא אתה מיד תחטוף. קייראט אולי קצת פחות טובה ברמתה, אבל גם היא וגם נורשפינג יריבות מאוד חזקות ואגרסיביות שנמצאות בעיצומו של הליגה ואני שמח שהצלחנו לעבור אותן".

על ניב זריהן שעלה מהספסל וכבש צמד שערי בכורה באירופה, אמר בכר: "כבר תקופה ארוכה שהוא נראה טוב וחד באימונים. אין ספק שהוא מרוויח ביושר את הדקות שלו ולא סתם הוא עלה היום חילוף ראשון. הוא יצטרך להמשיך לעבוד קשה באימונים, אבל הכישרון שלו עזר לנו לנצח היום". על טרנר: "הקהל איתנו גם בתקופות פחות טובות. גם אם לא מלא פה, האווירה מדהימה והאוהדים תומכים בנו גם בדקות פחות טובות".


היעד הבא: רוטרדם (דני מרון)

על פיינורד: "אין ספק שזו קבוצה ברמה גבוהה מאוד, אבל ביום ראשון יש לנו משחק במסגרת חצי גמר גביע הטוטו וזה לא פחות חשוב. אנו רוצים להעפיל לגמר. פיינורד? זה מועדון פאר, אבל הפועל באר שבע הוכיחה שהיא יכולה להתמודד שווה בשווה מול קבוצות גדולות באירופה".

ניב זריהן סיכם: "כיף לכבוש, בטח ובטח באירופה, אני יודע שזה שערי בכורה שלי. עברנו משוכה לא קלה ונקווה להמשיך את העבודה בשבוע הבא".

האם מקומו בהרכב: "אני אקבל בהבנה כמה דקות שהמאמן ייתן לי. בטוח שאם אקבל יותר דקות אהיה טוב יותר, זה הולך ביחד. אני עובד קשה באימונים כדי להוכיח מה אני מסוגל לתת".

על פיינורד: "זה לא מלחיץ, בשביל זה משחקים כדורגל כדי לפגוש קבוצות שהייתי רואה משחקים שלהן בתור ילד אבל נגיע במטרה ברורה לעבור אותם".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי