יאפ סתאם: "להפועל באר שבע יש שחקנים מהירים וטכניים"

יאפ סתאם
יאפ סתאם | Mike Hewitt/Getty Images

מאמן פיינורד דיבר לקראת המשחק הראשון נגד הקבוצה הישראלית (חמישי 20:20, ישיר בספורט1) בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית: "בכר מחליף מערכים וזה משהו שאנחנו צריכים לקחת בחשבון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשחק מחר (חמישי) לראשונה בתולדותיה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית עם משחק החוץ נגד קבוצת הפאר ההולנדית פיינורד (20:20, שידור ישיר בספורט1).

הקבוצה הישראלית מגיעה לצמד המפגשים כאנדרדוג מובהק, אך היריבה ההולנדית נמצאת בתקופה רעה מאוד מבחינתה, בליגה המקומית נמצאת במקום ה-11 עם שלוש נקודות בלבד אחרי שלושה מחזורים, ולמרות 0:4 על דינמו טביליסי במפגש הראשון, נפרדה בגומלין בגיאורגיה עם 1:1 שעורר לא מעט סימני שאלה.

אוהדי הקבוצה איבדו את האמונה בהנהלה והם מתכוונים להצביע ברגליים, לכן ככל הנראה שמחר האצטדיון הביתי לא יהיה מלא. הערב מאמן פיינורד יאפ סתאם, דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק והתייחס ליריבה מבירת הנגב. "יש להפועל באר שבע שחקנים מהירים וטכניים, המאמן גם מחליף מערכים באופן קבוע במשחקים האירופיים וזה משהו שאנחנו צריכים לקחת בחשבון".


"ברק בכר מחליף מערכים באופן קבוע" (דני מרון)

דבר נוסף שמעסיק את המועדון ההולנדי הוא מכת הפציעות, הקשר יינס טורנסטרה, החלוץ ניקולאי יורגנסן והבלם סוון ואן ביק לא ישחקו מחר בהולנד וכמו כן גם הרכש הנוצץ מסוונסי לירוי פר לא אמור לקבל דקות משחק משמעותיות.

פר התייחס לעניין ואמר: "זה לא רק להיות בכושר, במשחקים יש אינטנסיביות גדולה הרבה יותר מאשר באימונים, חשוב לי להגיע לכשירות מלאה, אני מאמין שאם נגיע לאירופה אני אשתלב בהרכב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי