אבוקסיס: "ניסינו הכל, אנחנו פשוט לא ברמה של מאלמו"

יוסי אבוקסיס, דן מורי
יוסי אבוקסיס, דן מורי | בני יהודה, רשמי

למרות התבוסה בשבדיה, מאמן בני יהודה נשמע מעודד: "כל שחקן שהיה הערב על כר הדשא נתן את כל מה שיש לו, שיחקנו נגד יריבה מאוד איכותית". על הגומלין אמר: "הסיכויים שלנו לנצח את 0:4 בבית הם לא גבוהים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה רשמה בני יהודה הערב (חמישי) בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הקבוצה אמנם לא סומנה כפייבוריטית לעלות וכמובן לא היו ציפיות שמחזיקת הגביע תצא עם ניצחון במשחק החוץ בשבדיה, אבל הכתומים הציגו יכולת חלשה מהרגיל, לא סיכנו את שערה את המארחת ויצאו עם תבוסה של 3:0 שהקטינה את סיכוייה לעלות לשלב הבתים לכמעט אפסיים.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס דיבר לאחר המשחק ואמר: "בחצי השעה הראשונה עשינו הגנה טובה מאוד, סגרנו את מאלמו טוב מאוד, אבל אז רוזנברג כבש שער מדהים ואחרי שלוש דקות גם הגיע השער השני ומכאן כבר היה קשה מאוד לחזור. שיחקנו הערב נגד קבוצה טובה מאוד, אמרתי את זה לפני המשחק ואני אומר את זה גם עכשיו. לא הצלחנו לצאת להתקפות מתפרצות, כפי שעשינו בסיבוב הקודם".

"מאלמו שיחקה מאוד התקפי, לחצה אותנו מאוד גבוה והתקשינו מאוד לצאת קדימה. מדובר בקבוצה שהיא לא ברמה שלנו, ניסינו לעשות הכל, אבל חצי שעה של הגנה טובה זה לא מספיק. אני כן מרוצה מההשקעה ומהקרבה של השחקנים שלי. כל שחקן שהיה הערב על כר הדשא נתן את כל מה שיש לו, אבל שוב, שיחקנו הערב נגד יריבה מאוד איכותית, שכבר שיחקה 20 מחזורים בליגה השבדית, הם נמצאים בכושר מצוין, הם מחוברים ואנחנו לעומת זאת שיחקנו שלושה משחקים רשמיים עד לשלב הזה של העונה. אבל אנחנו ממשיכים ביחד אל עבר המטרה הבאה שלנו והיא המשחק ביום ראשון במחזור הראשון של הליגה".


"שחקן שהיה הערב על כר הדשא נתן את כל מה שיש לו". איסמעילה סורו ודן מורי מול ארנור טראוסטסון (מאלמו רשמי)

מה תעשה אחרת לקראת משחק הגומלין: "צריך להיות כנים ולומר את האמת, הסיכויים שלנו לנצח את מאלמו 0:4 בבית הם לא גבוהים. כרגע אני מתרכז קודם כל במשחק הליגה שיש לנו ביום ראשון. אנחנו מתחילים את הליגה שלנו וזאת המשימה הבאה שלנו. זאת הסיבה שאחרי 60-70 דקות הוצאתי את שני החלוצים שלנו ואת הקשר במרכז השדה. אחרי המשחק שלנו בליגה ביום ראשון, נתחיל לחשוב על המשחק ביום חמישי הבא. אני כן מצפה לתת קרב מכובד במשחק הבית שלנו, אבל שוב, נתחיל לחשוב על זה אחרי המשחק שיש לנו ביום ראשון בערב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי