בכר: "אם הכל יתחבר, נוכל להרעיד מחר את כל אירופה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המאמן דיבר לקראת הגומלין נגד פיינורד (חמישי, 20:15 בספורט1), בו תנסה קבוצתו למחוק פיגור 3:0: "יש רצון לעשות משהו שטרנר לא ראה הרבה מאוד זמן". גולדברג: "מאמינים בלב שלם שאפשר לעלות לשלב הבתים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע אמנם בפיגור 3:0 מהמשחק הראשון בהולנד נגד פיינורד, אבל בבירת הנגב לא הרימו ידיים ומאמינים ביכולתם לבצע מהפך וכנגד כל הסיכויים להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 20:15, ישיר בספורט1). עוד לפני האימון המסכם שייערך בהמשך הערב, המאמן ברק בכר התייצב למסיבת העיתונאים באצטדיון "טוטו טרנר" וסיפר על ההכנות למשחק, הסיכויים של קבוצתו למחוק פיגור שלושה שערים והתייחס למצב כשירות הסגל לאחר ה-0:0 בטדי נגד בית"ר ירושלים בתחילת השבוע.


ברק בכר פתח את דבריו והבהיר: "אם הכל יתחבר לנו מחר, הפועל באר שבע תוכל להרעיד את כל אירופה. התוצאה בהולנד לא הייתה טובה, אבל פה בטרנר היא יכולה להיות הרבה יותר טובה. אנחנו באמת מאמינים שזה אפשרי ומחדירים את זה לשחקנים. לוותר? חד משמעית לא. אין משחק שנוותר עליו מראש. גם בגביע הטוטו בתשעה שחקנים לא ויתרנו, אז על פלייאוף ליגה אירופית נגד מועדון כזה נוותר? בוודאי שלא. נעלה עם ההרכב החזק ביותר, כי אני באמת חושב שיש לנו סיכוי".


בכר המשיך: "זה בסך הכל כדורגל. אנחנו משחקים בטרנר וזה משחק אחר לגמרי. אם נבקיע שער מוקדם, הכל ייפתח. אנחנו באמת מאמינים. הכל אפשרי, תמיד. הוכחנו את זה מול סלטיק לפני שלוש שנים, לא היינו רחוקים אז מעלייה. כמובן שיהיה קשה מול קבוצה מצוינת שנכנסה לכושר, אבל אנחנו מאמינים בחבר'ה שיש כאן, הם מסוגלים לעשות הכל. אנחנו צריכים את הקהל ואת טרנר מלא, כי בלעדיו לא נוכל לעשות את זה. איך שאנחנו נבוא ומה שאנחנו נשדר וכמה שאנחנו נאמין, זה מה שיהיה. המשחק צריך להתפתח כמו שאנחנו רוצים וזו המטרה. יש רצון לעשות משהו שטרנר לא ראה הרבה זמן. אנחנו רוצים שכל טרנר ירעד מחר ונעשה הכל בשביל שזה יקרה".



מאמין שאפשר להרעיד את אירופה. ברק בכר (דני מרון)


על הבעיות בחלק הקדמי: "אנחנו מגיעים למצבים בכל משחק. גם בהולנד נגד פיינורד היו לנו שלושה-ארבעה מצבים ולא הבקענו. שער אחד שם היה משנה עבורנו את כל התמונה. משחק ההגנה שלנו טוב מאוד, אבל מחר נצטרך להתעלות כי יש לפיינורד התקפה קטלנית כמו שכבר ראינו. הבעיה שלנו היא ריכוז בחלק הקדמי, כי כמו שכבר אמרתי אנחנו מגיעים למצבים ויש לנו את השחקנים שיכולים להבקיע. נעלה מחר עם הרכב שיכול להגיע למצבים ולהבקיע שערים".


על קאריו ומרין: "יש ציפייה מכל השחקנים לתת את המקסימום. יש שחקנים שמצליחים יותר ואחרים שמצליחים פחות. ככל שיעבור הזמן, נרוויח את כולם". על מעמדו של הספרדי: "אנחנו מתעסקים במשחק נגד מועדון גדול כמו פיינורד ויש לנו מטרה לעשות משהו שהרבה קבוצות לא עשו. רק בזה אנחנו מתרכזים כרגע".


ההגעה לשלב הפלייאוף: "התחלנו מוקדם את העונה. יחסית לזה שנבנה פה סגל עם הרבה שחקנים חדשים, הצלחנו על ידי מחויבות ורצון להראות הרבה מאוד דברים טובים. עברנו שלוש קבוצות לא פשוטות בדרך, קבוצות שהיו בשיא העונה וזה הישג בפני עצמו".


המשחק הראשון בהולנד: "פתחנו טוב והגענו למצבים, אבל בסופו של דבר לא היינו מרוכזים וברמות האלה אתה מיד סופג. זה קצת מאכזב, אבל בכל משחק אתה לומד. אחרי זה באנו לטדי ועשינו נקודה טובה וגם שם ראיתי דברים טובים. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה יותר ולא מסתפקים במה שעשינו עד עכשיו".




ייעדר בשל צבירת שלושה כרטיסים צהובים. נייג'ל האסלביינק (פיינורד)

 

חיזוק: "כמו שכבר אמרתי, יש לנו קבוצה טובה. אנחנו עושים הכל לחשוב מה נכון עבורנו ומה יהפוך את הקבוצה לאיכותית יותר. אנחנו לא נחים לרגע, אך גם מה שיש כרגע מספיק טוב". על הסגל שיעמוד מחר לרשותו: "חוץ מהאסלביינק המוצהב, כולם כשירים כולל ויטור".


שון גולדברג התייצב לצד מאמנו וסיפר: "קיבלו אותי בצורה מדהימה ואני מרגיש בבית מהשנייה הראשונה. אני מבסוט להיות פה ושמח לעזור לקבוצה. אנחנו בתחילת הדרך ויש עוד הרבה עבודה, אבל בכללי אני מאוד מבסוט פה".


על היכולת ההתקפית שלו: "תמיד יש מה לשפר. צריך להסתכל על הצדדים הטובים, אבל אני אמשיך ללמוד ולהשתפר. יש פה צוות מקצועי נהדר שעוזר לי ומסביר לי כל הזמן".


על פיינורד: "זו קבוצה נהדרת ואפשר היה לראות את זה בהולנד. היו לנו כמה מצבים שהיו יכולים לשנות המון דברים שהיו גורמים לנו לדבר אחרת. קרה מה שקרה ומחר ננסה לתקן. אני מאמין בלב שלם שאפשר לעשות את זה. זה לא יהיה קל, אבל כולי תקווה. חדר ההלבשה פה נהדר ואני מאמין שזה אפשרי. אין פה אגו, המרקם מצוין ויש המון פרגון בין השחקנים. קיבלנו גולים מבאסים ממצבים נייחים, אבל הפנים למחר. נעלה בכל הכוח ונקווה שנעשה משחק טוב".


החלטה סופית תתקבל רק הערב, אולם נראה, על סמך התרגולים האחרונים, שהחלוץ בן שהר ישוב להרכב הפועל באר שבע ויוריד לספסל את הספרדי חוסה אנחל קאריו שמעמדו בקבוצה מעורער.



"נעלה בכל הכוח" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי