צפו בתקציר: בני יהודה נכנעה 1:0 למאלמו והודחה מאירופה

שחקני בני יהודה מאוכזבים
שחקני בני יהודה מאוכזבים | עדי אבישי

הקבוצה של אבוקסיס שהגיעה לאחר התבוסה בשבדיה, ספגה כבר בדקה השביעית מרגלי מולינס ועשתה כל שביכולתה אך לא הצליחה לכבוש. נקודת האור: זובאס שרשם מספר הצלות גדולות. ביום ראשון: הדרבי נגד מכבי ת"א

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה הערב (חמישי) את דרכה באירופה כשהפסידה 1:0 למאלמו בגומלין באצטדיון המושבה. לאור התבוסה 3:0 בשבדיה, לקבוצה של יוסי אבוקסיס כמעט ולא היה סיכוי לבצע מהפך, אך מחזיקת הגביע קיוותה לפחות להשיג ניצחון ניחומים במשחק הבית לעיני כ-900 צופים. הכתומים אמנם נכשלו במשימה אך עצם ההעפלה לשלב הפלייאוף, לאחר שעברו את נפצ'י באקו החזקה – מעוררת כבוד. זה היה המשחק ה-30 של הכתומים באירופה והמאזן חיובי: 15 נצחונות מול 11 הפסדים.


 

הקבוצה הגיעה למשחק בסגל חסר, ללא החלוץ הבכיר שלה, מוחמד גאדיר הפצוע, ובלי קשר התקשתה להגיע למצבים. בדקה השביעית כבש גיירמו מולינס לאחר שיתוף פעולה מעולה בינו לבין רומיין גאל שבישל את השער, מה שהוציא את הרוח מהמפרשים של הכתומים. במחצית החליף אבוקסיס את איסמעילה סורו שבלט גם הערב (בדומה לשוער אמיליו זובאס שרשם הצלה מצוינת) וכן את אלבן פנישי ולמעשה כבר החל בהכנות לקראת המשחק נגד האלופה מכבי תל אביב ביום ראשון.


 

אמנם הסגל של הקבוצה מהשכונה נראה די קצר אך אסור לשכוח שפתיחת העונה שעברה הייתה לא טובה אף היא ולמרות הכל הצליח אבוקסיס להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון וכמובן – לזכייה בגביע המדינה. בן אז'ובל, שחתם הערב רשמית, צפוי להגדיל את התחרות על חולצת ההרכב, ואולי ההצלחה מהעונה שעברה לא תשוחזר אך אין ספק שלא יהיה קל לשחק נגד הקבוצה מהשכונה.




יוסי אבוקסיס ויעקב אסייג (דני מרון)



מאמן מאלמו, אובה רוסלר (עדי אבישי)


הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, אורי צעדון, דן מורי, דניאל פלשר, אלבן פנישי (מתן בלטקסה, 46) אמיר רוסתום, איסמעילה סורו (סגס תמבי, 46), שי מזור, אריאל לזמי, אבישי כהן, דור ג'אן (עמית זנטי, 63)


מאלמו: יוהאן דאהלין, לאסה נילסן, אריק לארסון, רסמוס בנגטסון (פליקס בנחימו, 46) , בהרנג ספרי, אנדרס כריסטיאנסן (מרקוס אנטונסון, 69), אינוסנט בונקה, אוסקר לויצקי (פואד באשירו, 62) יונאס קנודסן, גיירמו מולינס, רומיין גאל.


מהלך המשחק:
דקה 7: מאלמו עולה ליתרון! למרות מערך שלושת הבלמים, מרכז ההגנה של בני יהודה היה רך מאוד. גיירמו מולינס הבקיע בקלות מתוך הרחבה לאחר כדור רוחב טוב של רומיין גאל מצד שמאל. הקבוצה של אבוקסיס זקוקה לחמישה שערים כדי לעבור.





שחקני מאלמו חוגגים, בני יהודה מאוכזבת (דני מרון)



בלאגן ברחבת בני יהודה (עדי אבישי)


דקה 27 – האורחת הגיעה לעוד מצב מצוין אך למזלה של בני יהודה אנדרס כריסטיאנסן המתין עם הבעיטה למרות שהיה במצב נוח וההזדמנות התבזבזה.



איסמעילה סורו (עדי אבישי)
 


דקה 30 – מצב ראשון לבני יהודה – דור ז'אן קיבל מסירת עומק בצד ימין וניסה את כוחו מזווית לא פשוטה במקום למסור לאריאל לזמי והבעיטה הלכה ליד הקורה.



דקה 31 – כדור חופשי של שי מזור לעברו של דור ג'אן כמעט הסתיים בשער, אף אחד לא נגע.




דור ג'אן מאוכזב. בני יהודה לא מצליחה לסכן את השער (עדי אבישי)
 


דקה 46 – חילוף כפול בבני יהודה, המאמן יוסי אבוקסיס חושב כבר על הליגה: אלבן פנישי ואיסמעילה סורו הוחלפו במתן בלטקסה וסגס תמבי.


דקה 61 – זובאס יוצא בזמן ומונע מגיירמו מולינס להשלים צמד.



אבישי כהן נלחם (עדי אבישי)




אריאל לזמי (עדי אבישי)



דקה 70 – עוד הצלה של שוער הכתומים שמגיב נהדר באחד על אחד מול גיירמו מולינס. השוער הדף לקרן.
 


דקה 75 – מרכז השדה של בני יהודה נחלש והתעייף והשבדים שוב הגיעו למצב של אחד על אחד. פואד באשירו המחליף מסר מצוין למחליף אנטונסון שבעט החוצה


דקה 82 – זובאס רשם עוד הצלה גדולה, הפעם בבעיטה מהאוויר של ספארי. בהמשך, כדור רוחב מצוין של רומיין גאל מצד ימין לא מצא רגל מסיימת.



דקה 84 – ההזדמנות הטובה ביותר של בני יהודה במשחק! סגס תמבי קיבל מסירה נפלאה בתוך הרחבה והצליח להערים על שחקן הגנה אחד אך עד שבעט – נבלם.

 
דקה 93 – עמית זנטי המחליף ביצע דריבל נהדר כשחלף על שני שחקנים ובעט מעולה בסיבוב אך החמיץ במעט את הקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי