סולשיאר: "הצעירים מסתכלים על ראשפורד ומבינים שזה אפשרי"

סולשיאר אופטימי במסיבת העיתונאים
סולשיאר אופטימי במסיבת העיתונאים | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר לקראת המשחק נגד אסטנה בליגה האירופית (חמישי ב-21:55, ספורט4): "הזדמנות עבור שחקנים נוספים לצבור דקות". פוגבה, מרסיאל, ג'יימס ושואו ייעדרו. לינדלוף חתם על חוזה חדש

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד קיוותה לנוח מחר (חמישי) לאחר משחק במסגרת ליגת האלופות ולהתכונן למפגש הליגה נגד ווסטהאם, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר תארח את אסטנה (21:55, ספורט4) במסגרת המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית ותקווה להתחיל את דרכה במפעל ברגל ימין.


לפני האימון המסכם הודיעו השדים האדומים על הארכת חוזהו של ויקטור לינדלוף, שחתם עד 2024 עם אופציה לעונה נוספת. השבדי, שהצטרף למנצ'סטר יונייטד ב-2017, אמר: "מהרגע הראשון הרגשתי בבית. התפתחתי משמעותית כשחקן וכאדם ועל כך אני אסיר תודה. המטרה עכשיו היא לעזור למועדון לזכות בתארים ולהחזיר לאוהדים על התמיכה חסרת הפשרות שלהם".


"זה צאנס עבור שחקנים נוספים לצבור דקות משחק", אמר סולשיאר במסיבת העיתונאים. "אם הצעירים ינצלו את ההזדמנות, זו יכולה להיות התחלה של משהו גדול והם מבינים את זה. יש לנו משחק כל שלושה-ארבעה ימים, כך שאצטרך להשתמש בסגל שעומד לרשותי. בליגה האירופית אתה פוגש סוגים שונים של קבוצות ושל תרבויות. מצפים לנו משחקי חוץ לא פשוטים נגד אסטנה, פרטיזן ואלקמאר, אז חשוב שננצח את משחקי הבית שלנו".




על מצבת הפצועים אמר סולשיאר: "ג'סי לינגארד חזר להתאמן וזו בשורה נהדרת עבורנו. פול פוגבה ואנתוני מרסיאל לא ישחקו מחר. גם לוק שואו עדיין לא כשיר. דניאל ג'יימס נעדר מהאימון היום, ההתאוששות שלו עשויה להיות ארוכה משחשבנו. אני מקווה שנצליח להכשיר אותו למשחק הליגה הקרוב. דיוגו דאלוט חזר, הוא היה יכול לשחק כבר נגד לסטר והוא מוכן לקראת מחר".


לצידו של סולשיאר התייצב המגן אקסל טואנזבה שאמר: "ההחלטה להישאר במנצ'סטר יוניייטד הייתה נכונה עבורי. כבר בגיל 19 הייתי בחלקים מסוימים מהזמן עם הקבוצה הבוגרת, אבל כיום אני בן 21 ואני מבין הרבה יותר טוב באיזה מקום אני והמועדון רוצים להיות. מחר זו הזדמנות להתקדם לעבר המטרה הגדולה שלי. יש לי צ'אנס לבוא לידי ביטוי ואני רוצה לנצל אותו".


על כך שלא מעט שחקנים צעירים צפויים לשחק מחר אמר סולשיאר: "רבים מהם מסתכלים על מרקוס ראשפורד, על הדרך שהוא עבר ומבינים שזה אפשרי. מדובר במקצוען אמיתי שמנסה להיות טוב יותר כל יום וכך צריך להתנהג ולהתנהל שחקן במנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי