זמנו של דאבור? לופטגי: "שחקן שלא שיחק עשוי לקבל דקות"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

מאמן סביליה רמז לפני פתיחת הליגה האירופית נגד קרבאח (חמישי ב-19:45, ספורט1): "יש לי סגל רחב, מחר כולם יידעו את ההרכב". המשחק הבא נגד ריאל מדריד: "לא חושב עליו. אי אפשר לרכוב על שני סוסים בו זמנית"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

פתיחת העונה של סביליה די מבלבלת עד עכשיו. מצד אחד, האנדלוסים הציגו יכולת פושרת מאוד במשחקי הליגה הספרדית, המתבטאת בעיקר במיעוט בשערי זכות. אך מצד שני, הקבוצה של ז'ולן לופטגי מדורגת כעת במקום הראשון ב"לה ליגה", בעיקר בגלל תוצאות רעות של יריבותיה. מחר (חמישי, 19:45 שידור ישיר בספורט1) סביליה תפתח את משחקי הליגה האירופית שלה נגד קרבאח, ובספרד עוסקים בין היתר בסוגיית שיתופו האפשרי של מואנס דאבור בהתמודדות.

לופטגי סיפר היום: "אנחנו מכירים את הקבוצה מולנו ויודעים היטב מה היא עשתה בדרך לכאן. אנחנו מתרגשים להתחיל מחר הרפתקה שהיא חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה. אנחנו חושבים רק על הקשיים שהיריבה תציב לנו".

על ההרכב שיפתח רמז: "אנחנו נעלה עם השחקנים הכי טובים למשחק על מנת לנצח. יש לי סגל רחב ואני אנסה להשתמש בו כמה שאפשר. מחר כולם יידעו את ההרכב שלי וייתכן כי שחקן שלא שיחק בכלל עד עכשיו יקבל הזדמנות, אבל כל אחד יכול לעזור מחר".

לופטגי עם דאבור.
לופטגי עם דאבור. "מישהו שלא שיחק עד כה עשוי לקבל הזדמנות" (סביליה, רשמי)

לוח המשחקים של סביליה עמוס מאוד בזמן הקרב. לאחר המשחק באזרבייג'ן יפגוש המאמן את האקסית ריאל מדריד בליגה: "האם אני חושב על המשחק נגד ריאל? אי אפשר לרכוב על שני סוסים בו זמנית כי עלולים ליפול. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי