בספרד מעריכים: דאבור יזכה להזדמנות. לופטגי: "עוד שחקן"

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

רדיו סביליה: "נראה שזמנו של החלוץ יכול להגיע נגד אפואל בפיחואן. הקבוצה מחכה לחלוץ שכבש 37 שערים אשתקד". המאמן המשיך עם קלישאות: " שמח שאני יכול לבחור, כולם טובים. מודעים להיסטוריה שלנו במפעל"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
לאחר שהשיגה ניצחון בכורה בליגה לעיני הקהל הביתה שלה (2:3 מצוין נגד ריאל סוסיאדד), סביליה רוצה לעשות בדיוק את אותו הדבר במשחק מחר נגד אפואל ניקוסיה בליגה האירופית (21:55, שידור ישיר בספורט4) לאור העובדה שביום ראשון תצא סביליה למשחק סופר קשה בקאמפ נואו נגד האלופה ברצלונה, ייתכן והמאמן ז'ולן לופטגי יעשה רוטציות. על אף שלא שותף באף לא אחד ממשחקי הליגה ואף לא נכלל בסגל ומדובר בסיטואצייה מייאשת עבור דאבור – בספרד טוענים שיש אור בקצה המנהרה. לפי "רדיו סביליה", האוהדים רוצים לראות שינוי בחלק הקדמי והחלוץ עשוי לערוך מחר הופעת בכורה בראמון סאנצ'ס פיחואן.


"חלוץ נבחרת ישראל טרם נהנה מהזדמנויות, להיפך – הוא זכה להכי פחות צ'אנסים בהשוואה לחבריו, כשהמאמן ממשיך לטעון שזמנו יגיע. נראה שזה יכול לקרות עכשיו. סביליה מחכה לחלוץ שכבש 37 שערים בעונה שעברה", נכתב בדיווח, שם ציינו שוב את האמון העיוור בחלוץ דה יונג שטרם כבש במדי הקבוצה מאנדלוסיה.


זה יהיה כה סמלי אם דאבור, שאת עיקר הכותרות צבר בזכות הופעותיו המעולות בליגה האירופית, יוכיח את עצמו בקבוצתו החדשה בדיוק באותו הטורניר. אשתקד תרם שמונה שערים במפעל בעונת שיא, וב-2017/18 הסתפק בחמישה. עד עתה דאבור זכה לדקות בודדות כשעלה כמחליף במקום אוליבר טורס בדקה ה-86 נגד קרבאח במחזור הפתיחה בליגה האירופית. סגל המשחק יפורסם ככל הנראה רק מחר.



מואנס דאבור. ההזדמנות תגיע? (טוויטר)


המאמן ז'ולן לופטגי התייחס לחלוצים במסיבת העיתונאים: "צ'יצ'ריטו הגיע בשלב האחרון של חלון ההעברות, מחר הוא יכול לפתוח בהרכב ואולי גם לא. דאבור מתאמן טוב והוא שחקן נוסף עבורנו. הוא יודע שזמנו יגיע. יש לנו מזל שאני יכול לבחור בין הרבה שחקנים איכותיים וכולם בריאים. כל אחד יקבל הזדמנות ואם יצליח זה יהיה הרגע שלו. אני לא קורא לזה רוטציות אלא ניהול סגל. דה יונג? אני לא רוצה לדבר על שחקן אחד, יש עבודה קוטלקטיבית. ברור שהחלוצים שקרובים יותר לשער צריכים לכבוש. אני רגוע לגביו ולגבי כולם".


על המשחק הקרוב: "אפואל יריבה חזקה, הם כמעט הדיחו את אייאקס. לפני כמה שנים הם הדיחו את אתלטיק בילבאו בליגה האירופית והקבוצה שלהם השתפרה משמעותית. המציאות שונה ממה שאומרים. אני מקווה שנעשה משחק נהדר וכך נוכל לנצח. אני מודע למשמעות של הליגה האירופית עבור סביליה, כולם מכירים את הסיפור ואנחנו רוצים להיות גיבורים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי