אמרי: "רוצה להרגיש שלא רק אני אוהב את הליגה האירופית"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

לאחר התיקו עם מנצ'סטר יונייטד, מאמן ארסנל לוקח בשיא הרצינות את המפעל לקראת המשחק מול סטנדרד ליאז' (חמישי, 21:55, ישיר בספורט2): "עוד דרך להגיע לליגת האלופות". ווילוק ואוזיל צפויים לפתוח

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני של הליגת האירופית ייפתחו מחר (חמישי), כשארסנל תארח את סטנדרד ליאז' (21:55, ישיר בספורט2). התותחנים שניצחו 0:3 את איינטרכט פרנקפורט במחזור הפתיחה, רוצים לשמור על מאזן מושלם ולהשיג ניצחון באצטדיון האמירויות. מנגד, הבלגים יקוו להפתיע את הקבוצה הלונדונית ולעלות את מאזנם לשש נקודות, לאחר שניצחו 0:2 את על גימארייש לפני כשבועיים.

בפרמיירליג, לאחר התיקו 1:1 עם מנצ'סטר יונייטד ביום שני ארסנל מדורגת במקום הרביעי, רחוקה 9 נקודות מליברפול בפסגה. חניכיו של אונאי אמרי רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מול הבלגים ולהשיג ניצחון בכורה העונה באירופה באצטדיונם הביתי. בליגה האירופית, התותחנים לא הפסידו ב-14 המשחקים האחרונים באמירויות, וניצחו 10 מהם.

בגזרת הפצועים, אלכסנדר לקזאט ימשיך להיעדר, ומלבדו ארסנל תגיע בסגל מלא. רוב הולדינג ושקודראן מוסטפי צפויים לפתוח בחלק האחורי. בקישור, בפעם השנייה העונה, דני סבאיוס ומסוט אוזיל צפויים לפתוח יחדיו. בהתקפה ג'ו ווילוק הצעיר יפתח לצד אובמיאנג.

פייר אמריק אובאמיינג. צפוי להוביל את החוד של התותחנים (Michael Regan/Getty Images)
פייר אמריק אובמיאנג . צפוי להוביל את החוד של התותחנים (Michael Regan/Getty Images)

מאמן הקבוצה אונאי אמרי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכבדים את סטנדרד ליאז', שנמצאת במקום השני בליגה הבלגית ופתחה את העונה בכושר טוב. אני רוצה להרגיש שלא רק אני אוהב את הליגה האירופית, אלא כולם. אנחנו רוצים לעשות משהו חשוב עבור המועדון, וצריכים לקחת בחשבון דבר אחד – זו עוד דרך להגיע לליגת האלופות". 

המגן השמאלי קירן טירני אמור לערוך הופעת בכורה במדי התותחנים באירופה, לאחר ששיחק רבע שעה בגביע הליגה מול נוטינגהאם פורסט. עליו אמר המאמן: "הוא זקוק לזמן, לביטחון, לאימונים ולדקות משחק. מחר זו הזדמנות טובה עבורו והוא יכול להראות את גרף ההתקדמות שלו".

ברנד לנו, שוער הקבוצה הוסיף: "עבדתי קשה כדי להיות השוער הראשון של ארסנל, אני נמצא בכושר טוב. אני לא יודע למה אנשים לא לוקחים ברצינות את הליגה האירופית. זו תחרות נהדרת ואנחנו מגיעים אליה במוכנות מלאה".

מן העבר השני ניצבת סטנדרד ליאז', שנמצאת במקום השלישי בטבלת הליגה הבלגית ופתחה את העונה בצורה נהדרת. כעת, לאחר הניצחון על גימראייש וכשהיא מגיעה בשוויון נקודות עם ארסנל להתמודדות, הבלגים ינסו להפתיע ולהשיג ניצחון ראשון על מועדון אנגלי באירופה, לראשונה מאז 1978.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי