צפו: תיקו 1:1 בין פורטו לריינג'רס, ביטון וצ'יבוטה נכנעו לאספניול

מאוויס צ'יבוטה , אספינוסה
מאוויס צ'יבוטה , אספינוסה | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

המחזור השלישי של הליגה האירופית: הפסד בכורה ללודוגורץ העונה לקטאלונים, הג'יאלארוסי איבדו יתרון בדקה ה-95 נגד מוליכת הבונדסליגה אך עלו למקום הראשון בבית ג'. המצב בבית ז' הסתבך

קבוצות: רומא פורטו
(גודל טקסט)

לאחר שני ערבים מוצלחים בליגת האלופות, משחקי המחזור השלישי של הליגה האירופית נפתחו הערב (חמישי). במשחק המרכזי מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו, ובבית ג', וולפסברגר ושון וייסמן נכנעו לאיסטנבול בשאקהשיר. 

במקביל, סטיבן ג'רארד וריינג'רס סחטו תיקו 1:1 בפורטו, רומא איבדה יתרון בדקה ה-95 נגד מוליכת הבונדסליגה, בורוסיה מנשנגלדבאך ואספניול השיגה 0:1 קטן על לודוגורץ של מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון. 

 

אספניול – לודוגורץ ראזגרד 0:1 
הקבוצה הבולגרית, שניצחה בשני המשחקים הראשונים במפעל את פרנצווארוש וצסק"א מוסקבה, קיוותה להמשיך את הפתיחה המושלמת שלה עם מאוויס צ'יבוטה בהרכב, נגד הקטאלונים שהפסידו ביום ראשון 1:0 לויאריאל, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. כבר בדקה ה-13, ויקטור קמפזאנו כבש מבישול מצוין של לואיס לופז. למרות זאת, הבולגרים לא נכנעו. דן ביטון נקרא אל הדגל בדקה ה-67 מהספסל, הקטאלונים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-88 לאחר שחאבי לופז הורחק אך הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום.



צ'יבוטה רוקד. הפסד ראשון העונה בליגה האירופית ללודוגורץ (NIKOLAY DOYCHINOV/AFP)
 


רומא – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

המצב בבית ג', הבית שבו משחקת קבוצתו של שון וייסמן מסתבך. לאחר הניצחון 1:5 על אאוגסבורג, מוליכת הליגה הגרמנית התארחה אצל הג'יאלארוסי עם ההרכב השני בתקווה להפתיע ולהשיג ניצחון ראשונה העונה במפעל, אך כבר בדקה ה-32, כדור קרן של ג'ורדאן ורטוט נחת בצורה מושלמת על הראש של ניקולו זאניולו בדרך לרשת. האיטלקים היו בדרך הבטוחה לניצחון, אך לארס סטינדל כבש כדור עונשין בדקה ה-95 והשווה את התוצאה, 1:1 בסיום. למרות השער הדרמטי, האיטלקים עלו למקום הראשון בבית.
 


זאניולו חוגג. הרומאים ספגו שער שוויון דרמטי בדקה ה-95 (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)


פורטו – ריינג'רס 1:1
הבית המותח ביותר עד כה בליגה האירופית הוא ללא ספק בית ז'. הקבוצה שהדיחה את הפועל באר שבע, פיינורד, ירדה הערב למקום האחרון בבית אחרי הפסד 2:0 ליאנג בויז, ובאותו הזמן, קבוצתו הסקוטית של סטיבן ג'רארד התארחה אצל קבוצת הפאר הפורטוגלית.


בדקה ה-36, לואיס דיאס קיבל את הכדור מחוץ לרחבה לאחר טעות ענקית בהגנה הסקוטית. הקולומביאני השתלט על הכדור ובטכניקה מדהימה שלח את הכדור מצד שמאל של הרחבה היישר לחיבור הימני. 0:1 לפורטו. היתרון נשמר בדיוק שמונה דקות, הסקוטים יצאו למתפרצת, ברישיץ' מצא את אלפרדו מוראלס המהיר עם כדור רוחב נהדר והקולובמיאני ענה לחברו לנבחרת עם שער משלו. המארחת המשיכה ללחוץ עד לסיום, אך הסקוטים הצליחו לשמור על השוויון. 1:1 בסיום.



צמד הקולומביאנים כבש. לואיס דיאז , אלפרדו מוראלס (MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images)


תוצאות נוספות:
אלקמאר – אסטנה 0:6
בשקיטאש – בראגה 2:1
צסק"א מוסקבה – פרנצווארוש 1:0
גנט – וולפסבורג 2:2
קרבאח – אפואל ניקוסיה 2:2
סלובן ברטיסלבה – וולבס 2:2
סט אטיין – אלכסנדריה 1:1
יאנג בויז – פיינורד 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי