דאבור ומוניר נבחרו למצטיינים, לופטגי: "שיחקו ברמה גבוהה"

מואנס דאבור, מוניר אל חדאדי
מואנס דאבור, מוניר אל חדאדי | JOHN THYS / Contributor

שני החלוצים להטו ב-2:5 על דודלאנז' וסחפו את האנדלוסים לשמינית גמר הליגה האירופית, המאמן הסביר: "כשכל הקבוצה עובדת קשה, הם יכולים להרוויח מכך". במארקה החמיאו. צפו בתקציר

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
למרות שעדיין לא רשם הופעה בליגה הספרדית, מואנס דאבור פרע היום (חמישי) שטר ראשון עם צמד ושני בישולים שסידרו לסביליה 2:5 בחוץ נגד דודלאנז' בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית. הישראלי, שקיבל את הקרדיט בהרכב בפעם השנייה ברציפות, פתח בתור חלוץ מרכזי והוכיח למאמן ז'ולן לופטגי שמדובר במקומו הטבעי.


העיתון הספרדי הנחשב "מארקה" בחר בדאבור לשחקן המצטיין של המשחק בצוותא עם מוניר אל חדאדי, שהפציץ שלושער ושיתוף הפעולה בין השניים נראה נהדר. "דאבור ומוניר העניקו לסביליה את הכרטיס ל-16 האחרונות", צעקה הכותרת של הכתבה. באתר אחר בספרד נכתב: "קרנבל של דאבור ומוניר". גם לופטגי החמיא בסיום: "דאבור, מוניר ולופס שיחקו ברמה גבוהה. כשהקבוצה עובדת קשה, כל השחקנים יכולים להרוויח מכך.


מאז פתיחת עונת 2016/17, אף שחקן בליגה האירופית לא כבש יותר שערים מדאבור (16), שהבקיע את מרבית שעריו במפעל במדי האקסית רד בול זלצבורג. אם לא די בציון הדרך המרשים, החלוץ השאיר מאחוריו את ערן זהבי (21) והפך לישראלי שהבקיע הכי הרבה גולים בזירה האירופית (23). 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי