דאבור: "נרגש להבקיע את השער הראשון שלי בפיחואן". בספרד החמיאו לחלוץ

מואנס דאבור
מואנס דאבור | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הישראלי שוב כבש בניצחון האנדלוסים בליגה האירופית, הפעם עם שער יפהפה בדקה ה-92 ב-0:2 על קרבאח. התקשורת המקומית לא חסכו בסופרלטיבים: "דופק על דלתו של לופטגי, סביליה תתגעגע למאמץ ולתשוקה שלו"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
בליגה הספרדית מונאס דאבור אמנם לא מקבל דקות במדי סביליה, אבל כשמגיע הזמן להוכיח שהוא ראוי למעט דשא הוא עושה זאת בגדול. אתמול (חמישי) הוא קיבל את ההזדמנות שלופטגי נתן לו בליגה האירופית והוכיח מה הוא שווה עם שער גדול בתוספת הזמן שהשלים ניצחון 0:2 על קרבאח ושמר על המאזן המושלם של האנדלוסים במפעל.


השער של דאבור הציב אותו במקום השני בכובשי הליגה האירופית בכל הזמנים עם 14 כיבושים, שני רק לאריץ אדורס מאתלטיק בילבאו שהבקיע 18 שערים במפעל. מספר קבוצות באירופה כבר התעניינו בחלוץ של סביליה, שעשויה למכור אותו בינואר, והשער אתמול בהחלט ייכנס לקלטת אם הישראלי יעמוד בשוק.


בספרד לא שכחו לפרגן לכובש: "גולאסו של הישראלי, הראשון שלו בפיחואן", נכתב ב"מארקה", לצד המשפט שהפך כבר לשגרתי על מיעוט ההזדמנויות שהוא מקבל: "הוא בקושי נספר אצל לופטגי במשחקי הליגה, יכול להיות שהתשוקה והמאמץ שלו לא יהיו שייכים לסביליה בקרוב והיא תתגעגע אליהם".


דאבור חוגג.
דאבור חוגג. "בעיטה יפהפיה ברגל ימין" ( CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)


ב"מונדו דפורטיבו" זכה דאבור לכותרת ענקית: "דאבור דופק על דלתו של לופטגי", נאמר, "כבש את שערו השלישי בליגה האירופית העונה, למרות שהוא בהרכב השלישי של המאמן. עם בעיטה יפהפיה ברגל ימין בדקה האחרונה של המשחק הוא הוכיח את הסיומת שלו ושבכל נגיעה בכדור הוא יכול להפתיע. הוא כבש בדיוק כמו צ'יצ'ריטו ואחד יותר מלוק דה יונג, למרות שרשם רק חמש הופעות ורק באירופה".


לופטגי עצמו התייחס לדאבור לאחר המשחק: "אני חושב שהיה לו משחק טוב, השער שלו היה מצוין, אני תמיד שמח כשהשחקנים שלי מבקיעים. ככל שחלוץ מבקיע יותר, כך הוא צובר ביטחון. מונאס עוד לפני כן עבד טוב מאוד".


חלוץ הנבחרת יקווה לקבל דקות ליגה ראשונות במשחק הבית נגד לגאנס ביום ראשון, ואם לא שם אז באוססונה שבוע לאחר מכן. בעוד שבועיים תתארח סביליה אצל אפואל ניקוסיה למשחק האחרון של שלב הבתים, ותקווה לסיים אותו במאזן של 100% ניצחונות, בעוד דאבור יקווה להרשים פעם נוספת ולנסות לתפוס יותר תשומת לב מצד המאמן. ומי יודע, אולי עד שיגיע שלב הנוקאאוט הוא בכלל לא יהיה יותר בסביליה.




דאבור בחר לציין את שער הבכורה שלו באצטדיון הביתי של סביליה עם פוסט באינסטגרם, בו כתב: "היתה הרגשה מיוחדת אתמול בלילה. עוד שלוש נקודות ואנחנו עם 5/5. מאוד שמח ונרגש להבקיע את השער הראשון שלי בפיחואן".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Special feelings last night +3 points @europaleague to make it 5/5 ✅ Very happy and glad to score my first goal at the Ramon Sanchez-Pizjuan ⚽️ Juma'a Mubarke Insha'allah جمعه مباركة ان شاء الله

A post shared by Moanes Dabbur (@moanesdabbur) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי