ארסנל עדיין לא מנוצחת ב-2020: "לא פלא שהאוהדים מתרגשים מארטטה"

אלכסנדר לקאזט, שחקני ארסנל
אלכסנדר לקאזט, שחקני ארסנל | Richard Heathcote/Getty Images

התותחנים גברו 0:1 קטן ומאוחר על אולימפיאקוס, ובתקשורת האנגלית פרגנו למנג'ר הספרדי לאחר הופעת הבכורה שלו בזירה האירופית: "בונה משהו מיוחד מההריסות שהשאיר אמרי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל בלתי מנוצחת. מאז פתיחת השנה האזרחית החדשה, התותחנים לא טעמו את טעם ההפסד לאחר שגם אמש (חמישי) החניכים של מיקל ארטטה השיגו ניצחון 0:1 יקר אצל אולימפיאקוס ונראה כי הם בדרך הבטוחה לשלב שמינית הגמר בליגה האירופית.

בתקשורת האנגלית מיהרו לשבח את המנג'ר הספרדי, שהגיע לאחר התקופה הנוראית שעברה על המועדון תחת אונאי אמרי, שלא רשם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים שלו על הקווים באמירויות. "מההריסות שהשאיר אמרי לדבר המיוחד שבונה ארטטה. ארסנל עוד הפסידה תחתיו ב-2020 ולא פלא שהאוהדים מתרגשים מהמנג'ר החדש" נכתב.

"זה לא רק ה-0:4 נגד ניוקאסל במחזור האחרון בליגה, אלא סוף סוף ארסנל גם מנצחת משחק חוץ ואפילו שומרת על רשת נקייה". מלבד המאמן, ב"דיילי מייל" התייחסו גם לכישרון המבטיח של הלונדונים: "ארטטה קוצר הפירות מההחלטה של פרדי ליונברג לקדם את בויאקו סאקה, שסיפק אתמול עוד בישול מהרמה הגבוה ביותר בעולם".


ארטטה. "לא פלא שהאוהדים מתרגשים מהמנג'ר החדש" (Richard Heathcote/Getty Images)

בהתמודדות אתמול אולימפיאקוס נהנתה בעיקר מ-32 אלף אוהדים רועשים ביציעים, כשבפתיחה היא גם הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר אך לא ניצלה את ההזדמנות שהגיעו אליה. ארסנל מצידה חיכתה עד הדקה ה-81 כדי לחייך, אך אז סאקה היה במקום הנכון כדי להחליק את הכדור לעברו של אלכסנדר לקאזט, שכבש משחק שני ברציפות והעניק לקבוצתו מקדמה גדולה מאוד לגומלין. 

לאחר המשחק אמר המאמן מיקל ארטטה: "קשה לשחק באצטדיון הזה ולהשיג ניצחון כדי עוזר להתפתחות של הקבוצה שלנו. ב-15 הדקות הראשונות סבלנו מכיוון שלא עשינו את הדברים שדיברנו עליהם ולא הצלחנו לעשות את הפעולות הכי פשוטות".

"אנחנו ממש מרוצים, ברור שאנחנו מדברים על הרצון להפוך את תוצאות התיקו שלנו לניצחונות וזה לא משנה אם זה משחק בית או חוץ, אנחנו חייבים לעשות זאת ביחד. בעשר הדקות הראשונות באמת היה לנו מזל, אבל מצד שני אני חושב שלאולימפיאקוס היה מזל ב-20 הדקות האחרונות כי יכולנו לכבוש עוד שניים או שלושה שערים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי