הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית: יונייטד נגד לינץ, אינטר מול חטאפה

הליגה האירופית
הליגה האירופית | VALERY HACHE/AFP/Getty Images

השדים האדומים קיבלו יריבה נוחה בשלב 16 האחרונות, הנראזורי יתמודדו נגד הקבוצה מספרד שהדיחה את אייאקס. וגם: סולומון ושחטאר נגד וולפסבורג וסביליה מול רומא

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית יינעל הערב (שישי, 18:50, שידור ישיר בספורט1) עם משחקה של רד בול זלצבורג נגד איינטרכט פרנקפורט שנדחה בשל תנאי מזג האוויר ואם לא תהיה הפתעה גדולה הגרמנים צריכים לעלות בזכות מקדמה של 1:4 בקומרצבנק ארנה. אך עוד לפני כן, נערכה בניון הגרלת שמינית הגמר הליגה האירופית, שסיפקה מספר מפגשים מסקרנים.

מנצ'סטר יונייטד שהביסה אמש 0:5 את ברוז' קיבלה הגרלה נוחה כאשר תפגוש את לאסק לינץ במשחק הראשון באוסטריה ותארח את הגומלין באולד טראפורד. אינטר לעומתה תאלץ להתמודד מול אחת הקבוצות הכי קשות באירופה. חטאפה שנמצאת במקום החמישי בליגה הספרדית והדיחה אתמול את אייאקס.

מנור סולומון שהחמיץ את שלב 32 האחרונות בגלל פציעה יקווה לשחק במדי שחטאר נגד וולפסבורג ולהמשיך את המסע האירופי לעוד שלב אחד נוסף. גלאזגו ריינג'רס וסטיבן ג'רארד יתמודדו נגד לברקוזן של פטר בוס. סביליה שזכתה במפעל שלוש פעמים ברציפות בין השנים 2014-2016 תשחק מול רומא בדרבי הפרטי של מונצ'י, אולימפיאקוס שהדהימה את ארסנל קיבלה את וולבס שתנסה להגן על כבודו של הכדורגל האנגלי ובאזל תשחק נגד המנצחת בין זלצבורג לפרנקפורט.

הגרלת שמינית הגמר
איסטנבול בשאקשהיר – קופנהאגן
אולימפיאקוס – וולבס
גלאזגו ריינג'רס – לברקוזן
וולפסבורג – שחטאר דונייצק
אינטר – חטאפה
סביליה – רומא
זלצבורג/פרנקפורט – באזל
לאסק לינץ – מנצ'סטר יונייטד

שלב שמינית הגמר ייצא לדרך בעוד שבועיים ב-12 במרץ והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן ב-19 במרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי