נשיא חטאפה הצהיר: "לא נסע לאיטליה, גם אם נספוג הפסד טכני"

אנחל טורס
אנחל טורס | DOMINIQUE FAGET/AFP via Getty Images

סערת הקורונה נמשכת בכדורגל העולמי. הקבוצה הספרדית אמורה לפגוש את אינטר בליגה האירופית, אך אנחל טורס הודיע כי לא יאפשר זאת: "לא מתכוון לקחת סיכון בשום צורה"

קבוצות: אינטר חטאפה
(גודל טקסט)

נשיא חטאפה אנחל טורס הצהיר בליל אמש (שלישי) כי המועדון מפרברי מדריד לא ייסע לאיטליה לטובת המשחק נגד אינטר בשמינית גמר הליגה האירופית, זאת לאחר שממשלת ספרד עצרה את התנועה האווירית לארץ המגף בשל התפרצות נגיף הקורונה בה. "חטאפה לא תסע לאיטליה, אלא אם כן יהיה שינוי דרמטי במצב", אמר טורס לאחת מתחנות הרדיו בספרד, "ביקשנו מאופ"א לשקול מיקום אלטרנטיבי למשחק, ביקשנו עזרה גם מההתאחדות הספרדית ואם ניאלץ לספוג הפסד טכני, נספוג אותו. אני לא מתכוון לקחת סיכון בשום צורה".

המפגש בין הנראזורי לספרדים כבר תוכנן להיערך ללא קהל וההחלטה של טורס מגיעה לאחר שבאיטליה כבר הוחלט להשהות את כלל ענפי הספורט עד להודעה חדשה בשל התפרצות הקורונה. "דיברנו עם אנשי אינטר והם מכירים בכך שזה לא מתקבל על הדעת שנצטרך לנסוע לשם. אני לא מתכוון לקבל את זה", הוסיף הנשיא, "אופ"א אמרה לנו לבקש אישור מיוחד מהממשלה אבל אני לא אעשה זאת, אני נצמד לחוקים במדינה שלי".

דבריו של טורס מגיעים בהמשך ליממה סוערת בספורט העולמי, שבה הוחלט בספרד על קיום כל משחקי הליגה בשני המחזורים הקרובים בדלתיים סגורות ומספר מועדונים, יחד עם ארגון השחקנים במדינה, קראו להשהות את המשחקים אם אלו אמורים להתקיים ללא קהל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי