יריבת מכבי חיפה משנה את פניה: "קיבלה את ההגרלה הכי קשה שיש"

אחרי שנפרדה משלושה שחקנים, סבאח קרובה לצירוף קשר קרואטי. באזרבייג'אן מזהירים: "מכבי חיפה מועדון עם היסטוריה עשירה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

סבאח האזרית, יריבת מכבי חיפה, ממשיכה לשנות את פניה לקראת העונה החדשה והמפגש הכפול עם הירוקים במוקדמות הקונפרנס ליג. אתמול (ראשון) נפרדה הקבוצה מהקשר הברזילאי כריסטיאן דה סילבה והוא הזר השלישי שמסיים את דרכו, אחרי החלוץ הגאורגי דוויט וולקובי והקשר הספרדי כריסטיאן סבאיוס.

בינתיים יש גם ייבוא. הקשר הקרואטי איבן לפיניצה קרוב מאוד לסבאח, שלפי הדיווחים תשלם עליו דמי העברה בגובה 400 אלף יורו. לפיניצה שיחק בעונה החולפת בסלבן בלופו והיה אחד הקשרים האחוריים הבולטים בליגה הקרואטית. הוא שיחק בעבר בארמיניה בילפלד הגרמנית ובנבחרת הצעירה של קרואטיה.

לקראת תחילת המשחקים בעוד כחודש, שחקן נבחרת אזרבייג'אן לשעבר, אסלן קרימוב, אמר: "על הנייר, סבאח קיבלה את ההגרלה הכי קשה מכל הקבוצות האזריות. מכבי חיפה היא מועדון עם המון ניסיון אירופי והיסטוריה עשירה. אני לא יודע מה מצבה כרגע, אבל אני יודע שזו קבוצה שמשחקת באופן קבוע בשלבי בתים במפעלים האירופים. זו יריבה מאוד חזקה".

איבן לפיניצה במדי ארמיניה בילפלד ב-2022
שיחק בעבר בגרמניה ובנבחרת הצעירה של קרואטיה. לפיניצה | אימג'בנק GettyImages, Thomas F. Starke

מכבי חיפה תארח את סבאח ב-25 ביולי בהונגריה ותתארח באזרבייג'אן ב-1 באוגוסט. המנצחת במפגש הכפול תעפיל לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. מכבי חיפה תהיה מדורגת כך הדרך עד שלב הבתים – ככל שתמשיך במוקדמות.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, קונפרנס ליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי